Ve Freeportu se otevřely nové prodejny: Marc O’Polo a Tchibo Prozente

Centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma pokračuje v uvádění nových obchodů světoznámých značek. Mezi nové prodejny se vedle značky Marc O’Polo zařadila i česká verze outletového konceptu Tchibo Prozente. Další chystanou novinkou je představení renomovaného výrobce obuvi a kožené galanterie John Garfield. Centrum zároveň provedlo modernizaci několika svých stávajících prodejen. V novém je Puma i Café Coffee.

„Značku Tchibo není třeba zákazníkům představovat, ostatně jen na českém trhu má téměř třicetiletou tradici a je známá pro svou pestrou nabídku kvalitního zboží i v sortimentu oblečení. Věříme, že v našem centru proto skvěle doplní poměrně bohaté spektrum desítek mezinárodních značek,“ uvedl Jan Procházka, ředitel centra Freeport Fashion Outlet.

Ve Freeportu se zákazníkům představí německý outletový koncept značky Tchibo Prozente, který byl vytvořen pro příhraniční oblasti. Veškeré zboží je v něm nabízeno se slevou z původní ceny, přitom slevy začínají již na 50 procentech. Prodejna má v centru rozlohu 200 metrů čtverečních, z toho 90 procent patří klasickému oblečení, fitness módě a doplňkům, zbývajících 10 procent je vyhrazeno pro nabídku balené kávy.

„Aktuálně otevíráme prodejnu John Garfield, která nabízí zejména obuv, koženou galanterii a doplňkový sortiment,“ doplnil Jan Procházka, ředitel centra s tím, že velikost prodejní plochy bude 670 metrů čtverečních.

Centrum Freeport zároveň představilo v novém kabátě i některé ze stávajících prodejen. Nového interiéru se dočkal obchod se sportovním oblečením značky Puma a kavárna Café Coffee Day. „Průběžná revitalizace prodejen je jedním z klíčových trendů v oblasti nákupních center. Do zvyšování kvality, komfortu a služeb našich prodejen ročně investujeme milióny korun,“ vysvětlil Jan Procházka s tím, že v současnosti prochází rekonstrukcí také obchod vyhledávané prémiové značky GANT.