Módní parky Mr&Mrs koupíte nově i v Praze

Italská značka Mr&Mrs Italy, která se proslavila především pro svou originální reinterpretaci ikonických parek a bomberů, ve své nové podzimní kolekci kombinuje inspiraci z dobrodružství a cestování s mladistvou energií života ve městě.  Celý článek

Česká značka Bohempia šije z konopí

Česká značka Bohempia vyvinula hned několik produktů z konopí, které v lokálních eko šatnících doposud chyběly. V české produkci vznikly trendové ledvinky, mikiny, opasky a nová trika.  Na výběr jsou i kotníkové tenisky v podzimní paletě barev. Celý článek

OC Spektrum dostane novou podobu

Obchodní centrum Spektrum, které se nachází v pražských Čestlicích, získá novou podobu. K uzavření současného centra dojde ke konci června roku 2019 a znovu otevřeno v novém, svěžím a moderním duchu bude na Vánoce 2020. Celý článek

Rodinná šperkařská firma Belda představuje nové logo

Nové logo je jednoduché a nadčasové. „Vsadili jsme na styl, který bude vyjadřovat jistou solidnost a zároveň bude mít současnou a svěží podobu. Se studiem Najbrt jsme našli společnou řeč a z nového loga jsme nadšeni. Původní logo pro nás bylo lehce zavádějící i díky názvu Beldafactory. Ten jsme zkrátili na Belda, protože v naší malé dílně se zabýváme hlavně exkluzivní ruční výrobou šperku. Slovo factory poukazuje spíše na sériovou výrobu, kterou nenabízíme,“ vysvětluje Jiří Belda. Celý článek

Otevřel se Outlet Arena Moravia

Ve čtvrtek 22. listopadu se slavnostně otevřelo outletové centrum v Ostravě, které je největší v Moravskoslezském kraji. Zákazníci zde najdou značky jako Gas, Gant, Desigual, Blažek, Rip Curl, Adidas, Puma či Bushman, FAnn, Yves Rocher nebo Dm drogerie. Celý článek

H&M zrušilo plastové tašky

Módní řetězec H&M se po více jak tři čtvrtě roce od legislativního zpoplatnění plastových tašek v obchodech rozhodl, je definitivně zrušit. Od třetího listopadového týdne tak nabízí svým zákazníkům už pouze papírové tašky za tři koruny. Celý článek

V Brně probíhá MINT MARKET

Třídenní MINT: Brno Fashion Market se bude konat 23. – 25. listopadu ve dvou patrech budovy Tržnice Brno. Pořiďte dárky s předstihem a pak už si užijte volné předvánoční chvíle v klidu s rodinou. MINT se stane součástí zahájení brněnských vánočních trhů.

Celý článek

Praha přivítala novou pánskou značku Canali

Luxusní italská značka s pánskou módou Canali přichází do Prahy a přináší zákazníkům kromě nové podzimní kolekce i možnost ušití obleku nebo kabátu na míru. Canali nabídne exkluzivně multibrandový butik The Store.  Celý článek

Happy Socks se spojily s Andym Warholem

Kolaborace Andy Warhol x Happy Socks je inspirována Warholovými legendárními sítotisky, které vytvářel v 60. letech. Je nadčasovou poctou Warholovi jako pionýrovi pop artu, zachycující jeho jedinečný talent a vášeň. Klade si za cíl pokračovat v jeho misi – zpřístupnit umění všem. I výběr barev je typicky warholovský. Syté kontrastní tóny vykreslují skoro až dětinsky jednoduché obrazy.

Celý článek

C&A zahajuje spolupráci s Butlers

C&A zahajuje další spolupráci s dodavatelem značky

Na prodejnách C&A bude dostupná další externí značka. Německá firma Butlers připraví vánoční oddělení na sedmi pobočkách C&A. Zákazníci si budou moci zakoupit vybrané produkty z domácích a stolních doplňků, dekorací a dárků na zhruba 500 prodejnách napříč Evropou, jakož i v C&A online obchodu.  Celý článek

Ikonické červené podrážky míří do Prahy

Známá luxusní obuvní značka Christian Louboutin, která se proslavila ikonickou červenou podrážkou, otevře v Praze na ulici Široká svůj první obchod. Současně se jedná o první středoevropskou a zároveň nejvýchodnější pobočku, kterou značka v Evropě má. Celý článek

Ve Freeportu se otevřely nové prodejny: Marc O’Polo a Tchibo Prozente

Centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma pokračuje v uvádění nových obchodů světoznámých značek. Mezi nové prodejny se vedle značky Marc O’Polo zařadila i česká verze outletového konceptu Tchibo Prozente. Další chystanou novinkou je představení renomovaného výrobce obuvi a kožené galanterie John Garfield. Centrum zároveň provedlo modernizaci několika svých stávajících prodejen. V novém je Puma i Café Coffee. Celý článek

Halloween ve Fashion Arena Prague Outlet láká děti i dospělé

Na úterý 30. října připravuje Fashion Arena Prague Outlet speciální akci nesoucí se v duchu populárního podzimního svátku Halloween. Zaměří se především na ty nejmenší, kterým přinese zábavné aktivity po celé odpoledne. Na své si přijdou nejen děti, ale i dospělí. Ti navíc jistě ocení i mimořádné nabídky módních značek, Celý článek

Liberecká Nisa posiluje na poli módy

Největší liberecké obchodní centrum Nisa, jež patří realitní skupině CPI Property Group, posiluje v rámci kraje na poli módy. V polovině října otevřela v centru svoji prodejnu česká značka Pietro Filipi, která dříve působila v konkurenčním centru Forum Liberec. ČZnačka Blažek pak v srpnu zavřela ve stejném konkurenčním centru svoji druhou pobočku. Obě české značky tak mají své jediné prodejny v Libereckém kraji v OC Nisa Celý článek

Přípravy na Designblok finišují

Třídenní maraton módních přehlídek letošního Designbloku začne už tento čtvrtek a potrvá do pondělí 29. října. Uvidíte českou módní špičku i zajímavé zahraniční talenty. Novinkou 20. ročníku Designbloku je pop up shop české módy (připravená na pondělí 29. 10.),  Celý článek

Kolekce Zdeňky Imreczeové budou k dostání v centru Prahy

V kolekci FW18 módní návrhářky Zdeňky Imreczeové se odráží inspirace z dalekého severu. Jeho atmosféra se promítla nejen do zvolených odstínů, ale i do podoby střihů a tvarosloví či hřejivých zimních materiálů. Od 27. října je mohou zákaznice ocenit na vlastní kůži v centru Prahy na nové adrese konceptu BackYard. Celý článek

Čím překvapí nová kolekce Reserved?

Indická supermodelka Bhumika Arora, známá z módních přehlídek Chanel, Hermes nebo Missoni, nafotila ve Tibilisi novou kolekci Re.Design značky Reserved pro období podzim/zima 2018/2019. Hlavním motivem je cestování a touha po nových zážitcích. Barevná paleta kolekce se skládá Celý článek

CCC nově nabízí službu Rezervujte & Vyzvedněte

Původem polská obuvnická značka CCC má v Česku jednu z nepočetnějších sítí prodejen. Od začátku října nabízí nově službu Rezervujte & Vyzvedněte, která využívá potenciál široké sítě vlastních prodejen. Služba umožňuje online rezervaci vybraného produktu přes webové stránky Celý článek

Ikonická bunda ze začátků značky Desigual se vrací

Desigual přichází s prvním kouskem oblečení, který značka prodávala v roce 1984 a stál za jejím celosvětovým úspěchem. Příběh ikonické bundy Desigual začal v roce 1984, kdy její zakladatel Thomas Meyer měl chytrý nápad vytvořit bundy ze second-hand džínsů, které se neprodávaly tak dobře, jak očekával. Celý článek

Boux Avenue v Centru Chodov: Staňte se ambasadorkou britské značky

Málokterý kousek oblečení dokáže tak velké věci jako spodní prádlo. Dokonalá silueta, radost z vlastního obrazu v zrcadle, komfortní pocit při každém pohybu. Britská značka Boux Avenue chce být českým zákaznicím ještě blíž, v září proto odstartovala projekt Hledáme ambasadorky! oslovující dívky, které milují módu a sdílí svoji fashion vášeň na Instagramu, YouTube či blogu. Celý článek

Značka Marc O’Polo otevřela druhý obchod v Praze, tentokrát ve Štěrboholích

Švédsko-německá oděvní značka Marc O’Polo otevřela ve čtvrtek 4. října 2018 v Praze svůj druhý obchod, tentokrát ve štěrboholské Fashion Arena Prague Outlet. Do konce týdne pro své zákazníky navíc připravila zavádějí 20% slevu z outletových cen při nákupu 2 a více kusů. Před třemi lety, konkrétně v říjnu 2015, značka otevřela první prodejnu v Praze, Celý článek

Noční party ve Fashion Arena Prague Outlet s Evropou 2

V pátek 12. října se uskuteční nákupní party, kterou ocení nejen všichni „shopaholici“. Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholích pro své zákazníky připravila netradiční akci – Late Night Shopping s Evropou 2. Všechny obchody budou otevřeny až do 23 hodin a celý večer bude doprovázet unikátní hudební set od populárních DJ´s Evropy 2. Celý článek

The Prague Outlet přebírá řízení outletového centra Prague The Style Outlets

Nový tým obchodní společnosti The Prague Outlet s. r. o. (TPO) společně s investorem, investiční skupinou Kaprain, plánuje významné investice nejen do outletového centra u letiště, ale i do rozvoje celé lokality. Záměrem investora je výstavba hotelu a tematického zábavního parku. V následujícím období bude TPO stále ještě spolupracovat se španělským developerem a operátorem Neinver, se kterým v květnu letošního roku outletové centrum otevřela. Celý článek

Jak se udržet v teple na podzimních výletech? Pomocí vrstvení!

Podzim vytváří v přírodě úchvatné barevné scenérie, kvůli kterým se vydáváme na dlouhé  výlety a horské túry. Nicméně podzim je také období, kdy se dny krátí, ochlazuje se a více prší. V této době je proto nejlepší využít techniky vrstvení a předejít tak nepříjemnému promoknutí či prochladnutí. Celý článek

CLAF–LIFE největší  prostor s autorskou módou a doplňky oslavuje 1. rok

Obchod s lokální módou Czech Labels & Friends (CLAF–LIFE) bude mít 10.10.2018 za sebou již první rok od otevření. Za tu dobu dokázal, že zájem o tuzemské designéry a produkty rozhodně v Česku nechybí. Prostor o rozloze 500 m2 je největším obchodem svého druhu v střední Evropě. Lokální módu najdete v jednom z nejrušnějších komerčních center v Praze, obchodním centru Chodov. Celý článek

Třetí ročník soutěže Miss Baculaté Křivky 2018 již má své vítězky

Soutěž Miss Baculaté Křivky 2018  probíhala po celý rok a to především na facebookových stránkách prvního spolku pro baculky v České republice s názvem Baculaté Křivky. Finále soutěže se konalo 15.9.2018 v hotelu Theresia v Kolíně, kde pod vedením organizátorek soutěže Lenky Sovové, Anety Svobodové a Lenky Barvířové vybrala odborná porota nejkrásnější baculku z celé České republiky. Celý článek

Autorská výstava Inez Tuschnerové

V letošním roce slaví Technický zkušební ústav 25. výročí samostatného působení. Jako pokračovatel Výzkumného ústavu vlnařského, kde vznikl Artprotis, využívá příležitosti autorské výstavy Inez Tuschnerové, Celý článek

Marc O’Polo novou značkou ve Freeportu

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet otevírá další z prodejen známých značek. Nově se mezi více než 70 obchodů centra zařadí i Marc O’Polo. Nabídne prémiové neformální oblečení, které je charakteristické zálibou v přírodních materiálech a individuálním stylem. Ve Freeportu se prodejna  poprvé představí veřejnosti v  22. září, předvečer takzvaného Late Night Shoppingu. Celý článek

‘Safety in Style’ uvedl nový chránič zad integrovaný ve stylové vestě

Vývojáři inovativních bezpečnostních produktů značky ‘Safety in Style’ uvádí ‘Sylvia Waistcoat’, stylovou vestu s integrovaným chráničem zad. Vesta Sylvia nabízí svému nositeli moderní a módní oblečení, které umožní se bezpečněji pohybovat doma i venku, díky vnitřní ochraně zad, která nabízí ochranu pro případ, že by nositel upadl nebo se s něčím, nebo někým srazil. Celý článek

Blažek v novém videu testuje oděvy v drsné přírodě Irska

K nové kolekci Blažek pro sezonu podzim/zima 2018 přibylo další fashion video. Krátký příběh se tentokrát odehrává v nedotčené krajině Irska, kam se vydali tři přátelé za dobrodružstvím. Kampaň vznikla na podporu nové kolekce a jejím cílem je ukázat, že funkční materiály, které v nové kolekci Blažek využívá, jdou ruku v ruce s módními trendy. Celý článek

KiK představil podzimní outfity pro celou rodinu

Podzimní kolekce prodejen KiK s převládajícími prvky denimu přináší širokou nabídku pohodlného oblečení, které můžete nosit jak do města, tak i na procházky do přírody. Najdete v ní stylové kousky pro všechny členy rodiny, dokonce i ty čtyřnohé! Celý článek

Nový koncept obchodu C&A se představil veřejnosti

Společnost C&A otevřela návštěvníkům kompletně zrekonstruovanou prodejnu v obchodním centru Letňany.  Na základě rozsáhlého průzkumu byla vytvořena nadčasová koncepce obchodu, která se postupně zavádí ve všech pobočkách v Evropě. Zákazníkům zjednodušuje a zrychluje nákup zboží a zároveň jim díky minimalistickému designu dopřává pocit komfortu. Modernizace jednotky v OC Letňany zahrnovala i vybudování přímého vchodu z venkovního parkoviště Celý článek

Veletrh Styl & Kabo

Premiéry kolekcí chystaných pro nadcházející sezónu, trendy v podání módních expertů, B2B jednání a exlusivní přehlídky. To vše se stalo minulostí a úspěšnou tečkou za srpnovou edicí veletrhů Styl & Kabo, který je už od roku 1993 křižovatkou módního průmyslu a obchodu. Celý článek

Shoe4You otevírá první prodejnu v České republice

Shoe4You otevřelo 18. srpna 2018 svoji první prodejnu v České republice, a to v retail parku Centro Zlín. Zatímco v Rakousku je Shoe4You jednou z vedoucích značek na trhu s obuví, v České republice slaví svoji premiéru. Mateřský rakouský koncern Leder & Schuh AG, který provozuje také obchodní značku HUMANIC, má dlouholeté zkušenosti s působením v zemích CEE.  Celý článek

Zalando rozšiřuje nabídku o produkty značky Monki

Zalando, přední evropský online prodejce módy a lifestyle produktů, zahájil spolupráci s Monki, švédskou módní značkou spadající pod skupinu H&M. Stylové kousky a doplňky této značky budou zákazníkům po celé Evropě dostupné od srpna tohoto roku. Celý článek

Nový Lindex na Andělu

Největší prodejnu ve střední Evropě otevřel v pražském centru Nový Smíchov švédský módní řetězec Lindex. Původní prodejní plocha měřila 700 metrů čtverečních, nově zrekonstruovaný obchod má o 340 metrů čtverečních více. Celý článek

Freeport Fashion Outlet poprvé pokořil hranici 2 milionů návštěvníků

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v loňském roce opět pokračovalo ve svém růstu, oproti předcházejícímu roku téměř dvouciferným tempem. Tržby celého centra, ve kterém si lidé mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly o bezmála 10 procent (9,8 %) na 1,8 miliardy korun. Centrum si drželo podobné tempo Celý článek

Na podzim otevře první outletové centrum na severní Moravě

Společnost CBRE oznámila, že se stala správcem Outlet Arena Moravia, které je dalším významným projektem v portfoliu společnosti TK Development. Své brány otevře Outlet Moravia Arena v polovině listopadu letošního roku a stane se tak prvním outletovým centrem pro zákazníky z Ostravska a okolních regionů. Celý článek

Značka CCC bude příští rok na Tour de France nepřehlédnutelná

CCC se stalo oficiálním sponzorem jedné z pěti nejlepších cyklistických stájí na světě a připojuje se tak k elitní skupině UCI World Tour. Od 1. ledna 2019 se změní současný název skupiny BMC Racing Team na CCC. V příštím roce tak bude CCC vidět na všech významných cyklistických závodech včetně proslulé Tour de France. Celý článek

Multibrandový butik „THE STORE“ bude otevřen na podzim v Praze

V Praze na podzim letošního roku bude otevřen nový multibrandový butik „THE STORE“. Jedná se o módní a designový projekt, který vznikl podle konceptu moderních multibrandových butiků známých z Londýna, Milána, New Yorku, nebo Paříže. Koncept „THE STORE“ klientům nabídne sortiment  značek a doplňků : Canali, Dsquared2, Etro, Giorgio Armani, Inés&Maréchal, Isabel Marant, Kenzo, Celý článek

Nájemné v obchodních centrech výrazněji reaguje na zrychlující růst obratu

Podle výsledků nejnovějšího průzkumu CBRE Shopping Center Indexu, který každoročně sestavuje společnost CBRE, světový lídr v sektoru komerčních realitních služeb, zrychlilo v minulém roce oproti roku 2016 mnohonásobně meziroční tempo růstu nájemného v obchodních centrech – z 0,3 % na 5 %. Průměrný obrat se meziročně zvýšil o 8,6 %, rostl tedy přibližně o 1,5 percentního bodu rychleji než v roce 2016. Návštěvnost nákupních center i procento neobsazených prostor zůstaly Celý článek

Plzeňská Olympia dostane investice padesáti milionů korun

Realitní skupina CPI Property Group (dále CPI PG) se pouští do modernizace obchodního centra Olympia Plzeň. Zákazníci největšího nákupního centra Plzeňského kraje se již ke konci roku mohou těšit na rozšířenou a výrazně modernizovanou gastro zónu, dětský koutek a nové toalety v obou patrech. Celková investice do centra, které CPI PG v březnu loňského roku koupilo od společnosti CBRE Global Investors, dosáhne padesáti milionů korun. Celý článek

Výrobce kožené konfekce Kara koupil Michal Mička

Pražský obchodník Michal Mička pokračuje v nákupním maratonu. Půl roku po ovládnutí tuzemské společnosti Pietro Filipi jeho skupina C2H koupila trutnovského výrobce kožené a kožešinové módy Kara. Se značkou z padesátých let získává také čtyřicet sedm kamenných obchodů. V podniku získává rodák ze Žďáru nad Sázavou devadesátiprocentní podíl za nižší stovky milionů korun. Firma s tradicí, sahající do Celý článek

Vyšla publikace CZECH TEXTILE AND CLOTHING INDUSTRY 1993-2017

Publikace obsahuje ročenku mapující vývoj a trendy českého TO průmyslu za období 1993-2017 a katalog českých textilních a oděvních výrobců, který je vytvářen ve spolupráci ATOK, CLUTEX – Klastr Technické textilie a ČTPT – Česká technologická platforma pro textil. Katalog je vydán v tištěné i elektronické podobě a pouze v angličtině, jakožto materiál určený pro propagaci v zahraniční. Část nákladu katalogu je Celý článek

Červnové vydání  Fashion Retail je připraveno ke čtení 

Svatební sezona je aktuálně v plném proudu. Jaké trendy jsou in letos a co bude horkým zbožím v sezoně nadcházející? Nejen o tom jsme si povídaly s majitelkou známého svatebního salonu Adina Marií Novákovou. Už jste slyšeli, nebo dokonce implementovali v rámci svého byznysu vizuální merchandising? Že ne? Článek lektora a univerzitní pedagoga z oblasti marketingových a art komunikací Petera Šagáta vás jistě přesvědčí o tom, že tento obor je pro módní byznys zásadní. Celý článek

Prague The Style Outlets spustil vlastní shuttle bus

Měsíc po otevření připravilo outletové centrum Prague The Style Outlets  pro své návštěvníky barevný shuttle bus, kterým se mohou od 11. června dopravit dvakrát denně do tuchoměřického outletu z ulice Na Příkopě 16.  Autobus vozí zákazníky do outletu  zdarma. Celý článek

Nová kolekce od 4F

Značka sportovního oblečení 4F, která provozuje 200 značkových obchodů, včetně 3 v
České republice, představila novou letní kolekci. Návrháři se inspirovali pláží, horkými slunečnými dny,
mořskými vlnami a osvěžujícím vánkem. Celý článek

Německý módní gigant Zalando přichází do Česka

Zalando, přední evropský online prodejce s módou a lifestyle produkty, toto léto nově vstupuje na český trh. Pod přízviskem největší šatník Evropy svým zákazníkům nabízí výběr z téměř 2 000 světových a místních značek, včetně privátního labelu Zalando, a přibližně 250 000 produktů. Spolu s expanzí do Česka a také Irska tak Zalando pokračuje ve své strategii a rozšiřuje se do 17 zemí po celé Evropě. Celý článek

Prague The Style Outlets na květen připravilo zábavné akce pro veřejnost

Nové outletové centrum Prague The Style Outlets u pražského letiště otevře své brány veřejnosti už 18. května. Kromě jedinečného zážitku z nakupování si na následující víkendy připravilo bohatý program pro celou rodinu, kterým si zákazníci mohou zpestřit čas mezi nákupy. Nově se do tuchoměřického outletového centra bude možné dopravit také autobusovými spoji 312 a 322, které budou spuštěny 11. května. Od 18. do 20. května se návštěvníci mohou těšit Celý článek

Uderman vzdáleně nasadil skladový systém Lokia

Bez nutnosti fyzické přítomnosti dodavatele, pouze prostřednictvím několika internetových a telefonických konzultací, se podařilo nasadit nový skladový systém Lokia WMS u slovenské společnosti Uderman, která provozuje síť internetových obchodů. Rychlé a jednoduché zavedení tohoto cloudového řešení přitom obsahovalo jak využití RF čteček, tak i napojení na další interní systémy a firemní e-shop prostřednictvím Celý článek

Prague Design Week 2018 odhalí kreativní design

Pražský týden designu Prague Design Week 2018 zaplní dvě patra Kampusu Hybernská 4, bývalého bytového domu na začátku ulice Hybernská, jen asi 50 metrů od Obecního domu. Od 21. do 27. května 2018 bude po sedm dnů k vidění aktuální tvorba osmi desítek vystavovatelů, a to od nápaditého nábytku přes produktový design či studentské koncepty až po módu či šperky. Akce je samozřejmě prodejní. Celý článek

Akvizice největšího obchodního centra v Královéhradeckém kraji dokončena

Realitní skupina CPI Property Group, která je největším majitelem obchodních center v České republice, dokončila akvizici obchodního centra Futurum Hradec Králové. Transakci již v březnu schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Počet obchodních center vlastněných CPI PG vzrostl na patnáct. Původním vlastníkem centra byla realitní investiční skupina Meyer Bergman. Celý článek

Příběh bavlny Fairtrade krátkým filmem upozorňuje na podmínky práce v textilních továrnách rozvojového světa

 Oficiální premiéru měl v těchto dnech film nadace Fairtrade Foundation ukazující odvrácenou stránku módního průmyslu a cestu, jak každý z nás může přispět ke zlepšení života textilních dělníků v rozvojových zemích. Film byl zveřejněn v předvečer 5. výročí tragického zřícení textilky Rana Plaza v Bangladéši, při kterém zemřelo 1138 lidí (zraněno jich bylo přes 2 500). Premiéra filmu symbolicky zahájila kampaň Fashion Revolution Week, která se koná celosvětově od Celý článek

Zcela nové pojetí užívání kanceláří – coworking – zavaluje český trh

 

V Praze meziročně naroste plocha sdílených kanceláří o 66%. Ke konci roku 2017 čítala jejich celková plocha 16 500 m2, v roce 2018 se zvýší na 27 500 m2, kdy trh doručí 11 000 m2. Sdílené kanceláře se uplatňují i v regionech. V celé České republice se nachází 76 coworkingových center o celkové ploše přesahující 25 000 m2. Podle odhadů společnosti Cushman & Wakefield se současné plochy sdílených kanceláří do roku Celý článek

Trendy v mužském šatníku

Nastalo jaro a je tedy čas odhodit huňaté bundy, šály a teplé čepice a zkrátka trochu obměnit šatník. A to platí jak pro dámy, tak pro pány. S jakými kousky letos určitě neudělá ostudu žádný muž? Celý článek

HUMANIC otevřel nejmodernější prodejnu v České republice

Přední prodejce obuvi HUMANIC otevřel 22. března 2018 v olomoucké Galerii Šantovka zbrusu novou prodejnu podle nejnovějšího konceptu. Vyniká moderním vybavením a zákazníkům poskytne maximální pohodlí při nakupování. Aktuální kolekci HUMANIC jaro/léto 2018 si tak návštěvníci vychutnají v nejmodernějších prostorech plných módní inspirace. Jedná se o 25. prodejnu HUMANIC na území ČR. Návštěvníci se v prodejně Celý článek

Partnerský prodej Mall.cz se rozšiřuje do zahraničí a nově využije Uloženku

Mall.cz dále rozvíjí úspěšný koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení služeb pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku. Další novinkou pro partnery, kterých je již 105, bude možnost ucelené prezentace jejich zboží a značky přímo Celý článek

Fashion Point 2018 se posunul na úroveň zahraničních módních událostí

V sobotu 3. března 2018 se uskutečnil třetí ročník akce Fashion Point, pořádaný studenty Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Tento módní event se konal ve dvou zlínských budovách-ve Zlínském klubu 204 a kulturním institutu Alternativa. Celodenní událost se skládala z přednášek, které představily významné osobnosti módního průmyslu. Večer byl vyhrazen pro netradiční módní show, na které své kolekce prezentovali návrháři Ateliéru designu oděvu a obuvi. Celý článek

E-commerce akcelerátor Inveo si připisuje další významnou akvizici

Firma získala 34 % podíl ve společnosti RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky a na základě toho optimalizuje firemní procesy vč. marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví. Inveo díky této akvizici doplnilo svou budovanou e‑commerce omnichannel strukturu o komplexní řešení umožňující obchodníkům efektivní plánování zásob, dostupnosti zboží i Celý článek

Prague The Style Outlets představilo první značky

Prague The Style Outlets (PTSO) oznámilo část značek, které budou součástí nabídky nového centra. Mezi prvními obchody, které se zde objeví, jsou žádané módní brandy jako jsou: Adidas, Benetton, Bogner, Frankie Morello, Geox, Hamleys, Karl Lagerfeld, Marina Militare, Nike, Palmers, Pepe Jeans, Trussardi nebo Versace Jeans. Pro některé z nich bude otevření pobočky v PTSO vstupem na český trh. Outletové centrum také přichází s bohatou Celý článek

Logistika: průzkum odhalil slabá místa v módním průmyslu

Analyzovat skladové priority firem působících v logistice oděvů, obuvi a módního zboží a zmapovat problémy a technologickou připravenost módního průmyslu ve srovnání s jinými obory, takové cíle si stanovil nejnovější logistický průzkum společnosti CCV Informační systémy. Z výsledků vyplývá, že nejdůležitější výzvou je zamezení záměn zboží (69 %) a největší rezervy jsou v nepružnosti skladů na sezónní změnu Celý článek

Blažek hlásí rekordní rok 2017. Kreativní kampaní z Lisabonu cílí na další růst

Lídr českého trhu s pánskou módou Blažek má za sebou doposud nejúspěšnější rok, ve kterém rovněž oslavil jubilejních 25 let od svého založení. Obrat celého holdingu narostl o 12 procent oproti roku 2016 a překročil tak půl miliardy korun. Zároveň s tím firma výrazně posílila finanční budget určený na marketing a aktuální kolekci jaro/léto 2018 podpořila rozsáhlou kampaní s názvem Travel Journal. Ta formou příběhů vypráví dobrodružství tří úspěšných mladých mužů, kteří Celý článek

Slavnostní zahájení Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku ve znamení elegance a překvapení

Slavnostní zahájení jarní edice pražského týdne módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week se odehraje v majestátním prostředí Clam-Gallasova paláce, který je jedním z nejvýznamnějších barokních paláců hlavního města. „Interiér Clam-Gallasova paláce je mimořádně působivý a inspirující. Zahajovací koktejl se odehraje ve spolupráci s pařížským parfémářským domem Maison Francis Kurkdjian. Francis Kurkdjian je jedním z Celý článek

Galerie Butovice otevře po renovaci 15. března

Oblíbená nákupní galerie v pražských Nových Butovicích prošla rozsáhlou rekonstrukcí. V novém hávu a s rozšířeným portfoliem značek, čítajícím i v pořadí již čtvrtou pražskou prodejnu KIKA, zákazníky přivítá již 15. března. U příležitosti slavnostního otevření připravila Galerie Butovice hvězdný zábavní program s koncerty Sebastiana a Ewy Farne i výhodné nákupní nabídky při night shoppingu. Návštěvníci mohou navíc soutěžit o Celý článek

Rekordní olympiáda na Mall.cz: 8 tisíc prodaných raškovek

Mall.cz, oficiální partner českého olympijského týmu na XXIII. zimních olympijských hrách, má ze sebou úspěšnou olympijskou kampaň a s ní spojený rekordní prodej olympijské kolekce. Sportovním fanouškům se přiblížil také svým Mall.cz Parkem na brněnském Olympijském festivalu. Festivaly přilákaly tisíce návštěvníků a samotný Park nabídl kromě kompletního zázemí i řadu doprovodných aktivit včetně autogramiád sportovců a charitativní akce pro děti z dětských domovů. Olympijský Mall.cz Park návštěvníci během Celý článek

Footshop letos posiluje mezinárodní expanzi

Footshop plánuje otevřít nové vlajkové prodejny na několika zahraničních trzích, první z nich přibude už v dubnu v Budapešti. A navíc se chystá rozšířit svůj vývojářský tým pro realizaci nových produktových záměrů. Pro tuto expanzi se Footshop spojil s novým partnerem – investiční skupinou ENERN. Prodejna o rozloze 400 m2 se bude nacházet na Kristof Tér, jedné z prémiových adres v Budapešti. Celý článek

Nový spot zn. Diesel sympatizuje s nedokonalostí

Značka Diesel, která je v exkluzivní distribuci společnosti Luxury Brand Management (LBM), spustila 15. února v České republice novou kampaň, která ohlašuje počátek nové jarní kolekce Diesel 2018. Spot „Go with the Flaw 2“ bude nasazen v 7 vybraných kinech řetězce Cinema City v rámci České republiky. Kampaň, navazuje na úspěšný start nového globálního konceptu „Go with the flaw“, který loni v září spustila značka Diesel s hlavní myšlenkou inspirovat lidstvo nejen k tomu, aby Celý článek

Ekonomický vývoj textilního a oděvního průmyslu za rok 2017

Celkový objem tržeb v textilním a oděvním průmyslu u firem s 20 a více zaměstnanci v roce 2017 dosáhl  55,3 mld. Kč a potvrdil se tak dlouhodobý trend růstu tohoto odvětví, který započal v roce 2010. V textilním průmyslu rovněž došlo k růstu počtu zaměstnanců a také mezd. V oděvním průmyslu pak došlo k mírnému snížení počtu zaměstnanců, mzdy však rostly také. Celý článek

Ze starých počítačů módní šperky. I recyklované zlato může zářit

Napadlo vás někdy, že nové náušnice, které si pořídíte, budou vyrobené z bývalé součástky notebooku či osobního počítače? Hledali byste módní trendy šperky u světového výrobce výpočetních technologií? Díky spolupráci amerického výrobce počítačů Dell a herečky Nikki Reedové známé z filmové série Stmívání (Twilight) je to nyní možné. Dell a Nikki Reedová spolu vytvořili novou řadu Celý článek

Rekordní rok pro Fashion Arena Prague Outlet

Fashion Arena Prague Outlet, největší outletové centrum v České republice, si k desátému výročí nadělilo hned čtyři skvělé dárky: rekordních 2,7 milionu návštěvníků, 19 % meziroční růst tržeb, 16 % růst průměrné útraty a zvýšení prodeje zahraničním zákazníkům ze zemí mimo EU o více než polovinu. V roce 2017 posílily obchodní portfolio další světové módní značky Karl Lagerfeld, Barbour a Odd Molly a byla také rozšířena nabídka restaurací a Celý článek

Showtheroom. Tři české značky pod jednou střechou

Tři české designérské značky Mumray, Nalejto a Vobouch se rozhodly spojit v jednom projektu. „Showtheroom“  se zaměřuje na bytový design a módní doplňky. Ceny se liší podle typu produktu běžnější nádobí začíná na 300 Kč, autorské vázy ale mohou stát až 10.000 Kč, kabelky a tašky od Mumray stojí většinou do 3.000 Kč. V budoucnosti provozovatelé plánují Celý článek

Footshop a Vnitroblock spojují síly

Od února budou mít všichni fanoušci tenisek a kavárenského života jednu společnou adresu – Tusarova 31. Inovativní teniskový obchod Footshop se stěhuje a společně s multižánrovým prostorem Vnitroblock, který na adrese funguje od roku 2016, budou rozvíjet uměleckou i retailovou scénu na Praze 7. Footshopu bude ve Vnitroblocku patřit celá zadní část budovy, která se tak bude přirozeně prolínat s kavárnou. Momentálně Footshop plánuje rekonstrukci tak, aby byl co nejvíce zachován duch Celý článek

Butik luxusní značky v novém kabátě

Větší butik luxusní italské módní značka Salvatore Ferragamo v novém svěžím stylu se nově nachází na adrese Pařížská 6 a na ploše 158m2 a nabízí nejnovější dámskou a pánskou kolekci oděvů a doplňků. Značka Salvatore Ferragamo se zabývá tvorbou, výrobou a prodejem obuvi, kožené galanterie, oděvů, hedvábných produktů Celý článek

Dětský šatník ovládnou džíny, které hřejí, odpuzují špínu a neobsahují fluorokarbony

Favoritem číslo jedna budou v tomto roce v dětském oblečení rozhodně džíny, které odpuzují vodu i špínu, současně velmi dobře izolují teplo a přitom vypadají stejně jako běžné modré džíny. „Vlákna Thermolite® , která džíny obsahují, mají dvojí funkci: dutá vlákna izolují proti zimě a zároveň odvádějí vlhkost od pokožky. Děti jsou tak stále v suchu a teple. Výhodou je i látka s bezpečnou úpravou materiálu Teflon EcoElite® bez fluorokarbonů, která odpuzuje Celý článek

Do nového roku s novou sportovní výbavou

Vánoční svátky i novoroční oslavy jsou za námi a nastal čas věnovat se všemu, co tento rok přináší. Začněme třeba plněním svých novoročních předsevzetí. Patří na váš seznam také slib, že se zbavíte přebytečných kil, která se vám podařilo přes svátky nechtěně nabrat? Využijte dlouhé zimní večery k budování fyzičky a dostaňte se zpátky do formy. Pokud vám chybí motivace, nebo si chcete sport zpříjemnit, pořiďte si novou Celý článek

E-shopům se loni dařilo, on-line prodejců přibylo

115 miliard korun. Tolik Češi loni utratili v e-shopech. Byznys on-line rozjelo v Čechách několik velkých prodejců z kamenných obchodů. Potravinový řetězec Lidl, módní značka Gant, nebo prodejce obuvi Humanic. „Desetiprocentní meziroční nárůst e-shopů je známkou toho, že česká ekonomika rostla obecně,“ řekl deníku Mladá Fronta Dnes Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Celý článek

Letos lze očekávat stále větší skepticismus spotřebitelů k velkým značkám

Nový rok s sebou přináší nové výzvy, a to i pro marketéry, kteří musí reagovat na neustále se měnící spotřebitelské chování. Podle společnosti TrendHunter lze letos očekávat sílící skepticismus k velkým značkám i rostoucí nároky spotřebitelů na personalizovaný přístup. Díky lepší informovanosti začínají spotřebitelé zvyšovat své nároky, místo kvantity volí kvalitu a vyhledávají lokální alternativy. To, že původ Celý článek