První Česká platforma na sdílení luxusních šatů #OOTDtoday mění jméno na ShareWear

Firma, která je mezi námi už několik měsíců, mění své jméno k posílení povědomí. Jak říká zakladatel platformy Nikola Šafránek: “Od nového názvu ShareWear si slibujeme větší zviditelnění služby a výrazné zjednodušení PR komunikace”

ShareWear je první česká platforma, která se zaměřuje na šaty všech velikostí, stylů a na všechny akce. Umožňuje majitelkám krásných kousků, aby je nenechávaly někde v pozadí skříní a šaten, ale aby se dále ukazovaly na ženách v jiném světle. Odlišuje se od obyčejných půjčoven svou jednoduchostí, nabídkou, ale hlavně svou vizí a cílem. Podporuje slow fashion s dalšími návrháři a osobnostmi.

Strategie této platformy je chytrá a dává smysl. Celý proces půjčování je velice jednoduchý.

Když si šaty půjčuje žena od ženy stejné postavy a se stejným vkusem, mají společnou řeč. Zájemkyně si půjčuje outfit, o kterém už někdo ví, jak sedí, co se k němu hodí a čeho se vyvarovat. Reálné fotografie šatů na ženách nelžou. Možná se někomu zdají jako neprofesionální, nebo nevkusné, ale tyto fotografie ukazují pravdivý vzhled šatů bez upravování na počítači.

Kdo chce pronajímat své šaty namísto toho, aby je měl v šatníku na dobu “možná…”, jednoduše nahraje fotografii šatů na web www.sharewear.cz.

Jak píší hned v úvodu své stránky: “Dobré účty dělají dobré přátele, a my v ShareWear máme zájem na tom, aby naši Zákazníci spokojení.” A proč by měl někdo nechat své šaty pronajímat a nenechávat je viset a blednout v šatníku?

Ženy nechtějí koupit jedny krásné společenské šaty a nosit je 2x za rok po dobu několika let. A tak jednodušší, než šaty každý rok kupovat je, šaty si půjčovat. Sdílení oblečení pomáhá ve snižování CO2 na výrobu oblečení a zároveň tak oslovuje komunitu lidí, která se v poslední době odklání od konzumního nákupu a hledá smysluplné alternativy. Přestože si více lidí uvědomuje poškozování rychlé a jednorázové módy na planetě, sociální média podporují nákup stále nového oblečení. 1 ze 6ti mladých lidí tvrdí, že už není ochotný nosit oblečení, jakmile se s ním objeví na sociálních sítích. Téměř polovina dotázaných mladých žen uvedla, že cítí potřebu mít jiný outfit pokaždé, když jdou na společenskou akci, do práce nebo schůzi. Teď, v období společenských akcí se rozšířil prodej levných šatů a to je cesta rychlé módy a ShareWear má jasný cíl, snížit dopad rychlé módy a rozšířit možnosti oblékání.


https://www.bbc.com/news/business-50627492

Napsat komentář