Premium Outlet Prague Airport spustil televizní kampaň „V POP končí nákupy úsměvem“

„Zapomeňte na předvánoční stres! V POP si užijete nákupy s úsměvem.“ To slibuje nová kampaň Premium Outlet Prague Airport (POP) a zároveň upozorňuje na to, že nákupy dárků nemusí být každoroční noční můrou. Televizní kampaň, kterou tvoří pět různých spotů, podporuje nákupně silné období Vánoc a následných povánočních výprodejů v outletovém centru a běží na kanálech Prima Group od začátku prosince do poloviny února 2020. Media mix kampaně je doplněn rádiem, online, social media a in-store komunikací.  

Nový komunikační koncept POP odstartoval divácky úspěšnými letními spoty, na které aktuální televizní vánoční kampaň vizuálně navazuje. V televizi se objeví hned pět různých kreativ, které budou komunikovány průběžně od začátku prosince do poloviny února 2020. Koncept celé kampaně je založený na pozitivních emocích lidí, jejichž prostřednictvím outlet ukazuje, že nakupovat vánoční dárky lze i v pohodě a bez zbytečného stresu. Což je představa, která běžně vánoční nákupy doprovází.

Hlavními aktéry je mladá rodina, která si společně užívá „nákupy v klidu a pohodě“, všechny doplňkové benefity, které POP nabízí a celkově příjemnou atmosféru. Hlavním sdělením je to, že v POP vyřešíte dárky pro všechny své blízké na jednom místě. V navazující části kampaně budou komunikovány povánoční slevy a následné zimní výprodeje. 

První spot je zaměřený především na image a emoce a vychází z faktu, že Vánoce sice máme všichni rádi, ale vánoční nákupy už tolik ne. Ve spotu se objevuje jako první malá holčička, která si se svou rodinou užívá pohody v nákupním centru. Překvapí je vánoční výzdoba, opravdové sněžení u vánočního stromu, výhodnost nakupování za outletové ceny, prémiový servis, včetně služeb portýra a celková atmosféra nakupování plná klidu a pohody. Stejný komunikační koncept bude rozvíjen i v dalších verzích.

Druhý spot s názvem Druhé Vánoce, startuje již 27. 12. 2019 a je postaven na myšlence, že Vánoce v POP ještě nekončí a krásný vánoční čas si můžete ještě o chvíli prodloužit. Zároveň si pohrává s lehkou nadsázkou a se skutečností, že ne vždy nám Ježíšek nadělí to, co jsme si přáli. Další tři spoty, které budou nasazeny druhý lednový týden, komunikují zimní výprodeje, které vrcholí finálním výprodejovým víkendem 14. – 16. 2. 2020. Komunikačně se zaměří na nabídku zimních kolekcí a atraktivní slevy dosahující až 80 % oproti původním cenám.

„Devět z deseti Čechů vnímá v souvislosti s vánočními nákupy určitý tlak a podle psychologů až 80 % lidí trpí stresem už měsíc dopředu před Štědrým dnem. Chtěli jsme lidem ukázat, že existuje i jiný způsob nakupování – ten u nás v POP. Protože jak uvádíme v kampani, nákupy u nás končí vždy úsměvem,” vysvětluje Alena Gregorová, Marketing Manager Premium Outlet Prague Airport. 

Televizní kampaň, která běží na kanálech skupiny Prima Group od začátku prosince do poloviny února 2020 je doplněna media mixem rádia, online, social media a in-store komunikací. 

Kampaň připravila agentura Kotelna55, produkční realizaci zajistila agentura Boogie, spoty režírovala Karen Davidsen. Fotografka kampaně je Ivy E. Morwen. 

Kampaň můžete shlédnout i na kanálu YouTube: https://youtu.be/uklHJJ53cV0

Napsat komentář