Coca-Cola ve spolupráci se značkou Diesel navrhla Capsule kolekci z recyklovaných materiálů

Dvě ikonické značky, Coca-Cola a Diesel, letos na podzim spojily své síly, aby vytvořily The (Re)Collection; moderní a stylovou capsule kolekci
z recyklovaných materiálů. Cílem této spolupráce je zvýšení povědomí o významu recyklace.

Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna, a vytváří z nich neotřelé a moderní kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s ikonickými prvky brandingu značky Coca-Cola. Všechny originální kousky této kolekce jsou tvořeny vlákny vyrobenými z použitého plastu.

Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection byla světu představena koncem září v rámci pařížského Fashion weeku, aby předala jedinečné poselství recyklace. Pařížští módní nadšenci tak jako první měli možnost obléknout se stylově do kolekce obsahující recyklované materiály. Ti čeští se mohou s kolekcí seznámit od 23. října exkluzivně v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze. Pro první zákazníky je připraven také zábavný interaktivní program inspirovaný čím jiným než recyklací. Jednotlivé produkty The (Re)Collection budou dostupné v cenovém rozmezí od 1 400 do 6 800 Kč.

O DIESEL x COCA-COLA: THE (RE)COLLECTION

The (Re)Collection esteticky kombinuje elementy Diesel Casualwear s ikonickým logem Coca-Cola a nabízí dvanáct základních kousků, které mají přesah do všech ročních období.

K naprosto univerzálním a nepostradatelným prvkům kolekce patří unisexová džínová bunda s detailem červeného prošívání, zdobená ikonickým logem Coca-Cola. Tu lze kombinovat s volně střiženými džínovými kalhotami, které sedí každé postavě, anebo s dámskými šortkami s vysokým pasem, roztřepenými nohavicemi a klasickým vyšívaným logem Coca-Cola.

Černé teplákové soupravy na zip nabízejí zúženou siluetu s hravými akcenty kontrastní červené Coca-Cola barvy a detaily šňůrek pro luxusní sportovní vzhled. The (Re)Collection obsahuje i prvotřídní základní kousky Diesel x Coca-Cola; například mikiny s kapucí, mikiny a trička, dostupné v celé řadě barev včetně černé, modré, šedé melanže a bílé, stejně jako čepice v černé a bílé barvě.

Kromě toho tato capsule kolekce nabízí pánské plavky v klasické černé barvě se šňůrkovým pasem a dámské plavky s vykrojenými zády také v černé barvě, oboje s logem Diesel x Coca-Cola.

Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola, komentovala: „Tato spolupráce je důkazem toho, že při správném vytřídění a použití mohou z recyklovaných materiálů vznikat krásné věci. Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů, podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti.“

Capsule kolekce spojuje DNA značek Coca-Cola a Diesel a vytváří něco jedinečného; Coca-Cola je známá vyzdvihováním pospolitosti a inkluze a Diesel je obdivován pro svůj provokativní styl se špetkou ironie, pro odvahu a schopnost zpochybňovat konformitu. Obě značky usilovně spolupracovaly na spojení dvou jedinečných identit a splynutí jejich ikonických produktů.

Renzo Rosso, zakladatel společnosti Diesel, řekl: „Jako přední průkopník v džínové a neformální módě byl Diesel v oboru vždy známý jako inovátor. The (Re)Collection je spoluprací dvou autentických a ikonických značek, které se zavázaly k zodpovědnému podnikání. Inspirováni naší vizí budoucnosti, spolupracujeme s Coca-Colou na objevování nových metod výroby tkanin a zároveň se stavíme před nelehký úkol začlenění recyklovaných materiálů do našich kolekcí.“

Napsat komentář