Baťa spouští podzimní kampaň

Značka Baťa představuje novou podzimní kampaň „Překvapivě Baťa“, komunikuje podzimní a zimní kolekce 2019 a přidává claim „Každý pátek nové kousky“. Zároveň pokračuje ve spolupráci s oběma ambasadory Taťánou a Ondřejem Gregor Brzobohatými, kdy se do popředí v rámci komunikace dostává tentokrát Ondřej. Televizní spot je natáčen na prodejně značky a v televizních a online kanálech se objeví od 9. září 2019.

Společnost Baťa spouští novou kampaň na podporu podzimních a zimních kolekcí, ve které pokračuje v úspěšném konceptu „Překvapivě Baťa“, ale přidává podtitul „Každý pátek nové kousky“. Cílem nové kampaně je informovat o tom, že u Bati najde každý zákazník široké portfolio obuvi pro všechny generace, ale především novinku, že značka obměňuje a doplňuje nové produkty každý týden po celou sezónu. Aktuální produkty budou k dispozici v kamenných prodejnách, ale i na e-shopu značky.

Značka i nadále pokračuje v úspěšné spolupráci s oběma ambasadory Taťánou a Ondřejem Gregor Brzobohatými, kdy se do popředí kampaně tentokrát dostává právě Ondřej. Opětovně si oba zahrají hlavní role v televizním spotu, který svým vizuálním ztvárněním navazuje na komunikační linku předchozí kampaně a opět se odehrává na prodejně značky. Spot je dokreslen hudebním podkresem písně „In your shoes“, jehož autorem je Ondřej. Videoklip k písni, která je věnována Tomáši Baťovi, byl uveřejněn v červenci 2019.

Kampaň „Každý týden nové kousky! Překvapivě Baťa“ kreativně zaštítila agentura Hullabaloo, produkci zajistila společnost Up&Up production. Režii zastoupil Štěpán FOK Vodrážka a hudbu složil Ondřej Gregor Brzobohatý. O fotky se postaral Lukáš Dvořák.

Napsat komentář