Mnoho Čechů stále míří při nákupu oblečení do second-handů

Vyhledávač módy GLAMI, který ve svém výzkumu Fashion (Re)search 2019 dlouhodobě sleduje českou e-commerce a nákupní chování uživatelů internetu napříč věkem, potvrdil, že roste zájem o oblečení z druhé ruky. V second-handech nakupuje více než desetina oslovených uživatelů. To potvrzuje i stále se zvětšující segment prodejen tohoto typu, ale i internetových serverů, kde se oděvy z druhé ruky dají také pořídit.

Kamenné obchody a e-shopy jsou další možnosti, kde Češi s oblibou nakupují konfekce a kousky z aktuálních módních trendů. To uvedlo rovných 75 % z oslovených.

Malé a lokální designéry podporuje a nakupuje u nich 5 % z dotázaných, stejný počet rádo pořizuje luxusní značky. Ostatní si své oblečení sami šijí, případně nechávají šít nebo jednoduše zajdou na místní tržnice, které ovšem už tak moc nelákají jako tomu bývalo v předchozích letech.

Napsat komentář