Kosmetická společnost MAC postavila novou marketingovou strategii okolo fanoušků

User-generated content se stal pro značku MAC stěžejním v rámci nové marketingové strategie. Společnost se nechala slyšet, že se pro ní jedná o nový způsob komunikace a také novou variantu, jak fanouškům vyprávět příběh, který chce. Na podobnou strategii spoléhají i jiní velikáni, mezi které patří Calvin Klein nebo L’Occitane.

Viva user-generated content

Nová strategie startuje společně s kampaní VIVA GLAM, jejíž hlavní tváří je populární modelka Winnie Harlow. S touto kampaní značka oslavuje 25. výročí působení řady Viva Glam na kosmetickém trhu. Jedná se o řadu, v níž sto procent výdělku putuje na podporu lidí s HIV a AIDS. Vizuálem se stala adaptace původní kampaně z roku 1994. Tu sama modelka Winnie Harlow přidala na svůj instagramový účet poprvé v říjnu 2018. Zmiňovaná fotografie bude stěžejním snímkem celé kampaně, která poběží nejen na sociálních médiích a v online prostředí. Vidět totiž bude i na billboardech, polepech autobusů nebo v novinových reklamách a lifestylových časopisech. Jde o úplně první situaci, během které značka MAC a její mateřská společnost Estée Lauder využijí user-generated content na globální kampaň, která nepostihne pouze online prostředí, ale i tradiční média.

Nová cesta

Je to nová cesta, jak přemýšlet o zásahu cílové skupiny a také nová možnost, jak vyprávět náš příběh. Viděli jsme na Instagramu fotku Winnie. Na té oblékla úplně stejné oblečení jako v původní kampani v roce 1994. Tak jsme si řekli, že by to možná byl dobrý způsob, jak ukázat naši historii v moderním kabátku,“ vysvětlil John Demsey – prezident společnosti Estée Lauder.

Napsat komentář