New Balance s novými gamifikovanými reklamami cílí na mladé globální volnočasové běžce

New Balance u své již čtvrté edice běžecké obuvi Fresh Foam mění cílené hlavní zákaznické skupiny. Od profesionálních běžců se přeorientovává na mladé středoškolské studenty, kteří běh vnímají pouze jako koníček. Z amerického trhu se přesouvá na globální úroveň. K dosažení nového cíle mu pomohou nové reklamy v mobilních telefonech s prvky gamifikace.

Nové gamifikované reklamy (Pozn. Reklama s herními prvky, která podněcuje k interakci.) budou šířeny zejména prostřednictvím Instagramu a Snapchatu. K promování bot se značka spojila s reklamní platformou TreSensa. Ta New Balance pomůže odlišit ve vlastní aplikaci reklamu na nové Fresh Foam tenisky díky hře Cloud Jumper.

Povědomí a globalizace

Kromě přivedení nových potenciálních zákazníků, měla značka New Balance další dvě snahy. První – edukovat společnost a budovat povědomí o teniskách Fresh Foam. I proto bylo vybraná konečná grafika, kde svou roli hrají obláčky. Hra představuje paralelu s tím, jaké to je boty nosit.

Druhým důležitým bodem bylo sjednocení amerického, mexického a čínského trhu. Pro značku je velmi důležité vlastnit prvky, které všechny trhy vnímají stejně. Tím mobilní hra bezpochyby je. Tento úspěch vnímá New Balance snad nejdůležitěji.

Podařilo se?

Byť je na vyhodnocování výsledků hry příliš brzo, první čísla ukazují, že šlo o skvělý nápad. Průměrná doba strávená na hře je 22 sekund. To je vzhledem k její rychlosti velmi úctyhodný výsledek. Zhruba jedna třetina hráčů hru dokončila. Celková míra zapojení do hry dělá 20 procent.

Napsat komentář