Aerie otevírá nové obchody, posiluje unikátnost značky

Zatímco jiné značky se spodním prádlem zažívají útlum, stagnující tržby a jsou nuceny zavírat obchody, Aerie roste po všech stránkách. Podznačka většího módního domu American Eagle zvětšila své tržby z roku na rok o 23 %. Samotný American Eagle přitom rostl jen o procenta tři. Aerie otevírá nové fyzické obchody, ve kterých na nakupující čeká plno příjemných detailů, které jinde nenajdou. A tady jistě ocení.

American Eagle se aktuálně soustředí na renovaci svých stávajících prodejen a jejich zatraktivnění. Značka spodního prádla Aerie na rozdíl od své mateřské společnosti otevírá obchody nové. American Eagle minulý rok přislíbil, že do konce roku 2019 otevře pro značku Aerie mezi padesáti až osmdesáti novými samostatnými prodejnami. Globální ředitelka Aerie Jennifer Foyle zároveň uvedla, že se budou dále snažit o růst značky prostřednictvím cílení na niche trhy, jakým je například LGBT komunita a budou usilovat o prohloubení nákupního zážitku v kamenných prodejnách.

Útulné a pozitivní kabinky

Příjemný nákupní zážitek pro nás znamená hodně. Zkušební kabinky jsou jedním z nejlepších příkladů: Když vejdete dovnitř, přes zrcadlo je přetažen závěs. Na něm je napsáno, abyste se nejdřív dobře cítili a následně se rozhodli, jak se cítíte ve zkoušeném prádle. To vše ještě předtím, než se na sebe podíváte do zrcadla.“ vysvětlila ředitelka Foyle pro Glossy. Zmínila také, že v kabinkách byly umístěny nápisy s motivačními frázemi. I zákazníci mohou v kabince nějaký vzkaz zanechat. To aby druhým připomněli, že se mají mít rádi.

Anti Victoria’s Secret

Aerie také zavedla vzdělávací programy pro svůj personál, aby každý z nich komunikoval se zákazníky ve stejném duchu. A proto, aby komunikace v obchodech byla maximálně sjednocena s globální marketingovou komunikací. Součástí té je například zákaz retušování fotografií. Aerie nejen neretušuje fotografie svých modelek, ale navíc si vybírá ženy všech tvarů, velikostní i barev pleti. Mezi své modelky zařazuje rovněž ženy s postižením. Je to proto, aby sdělení celé společnosti bylo opravdu jasné. Aerie razí filosofii, že spodní prádlo by mělo sloužit svému nositeli, ne druhým proto, aby se na něj dívali. Právě potěšení druhých z dívání se na ženu ve spodním prádle bylo celou řadu (možná desítek) let primární a jedinou teorií značek spodního prádla v čele s Victoria’s Secret.

Rozšiřovat ano, ale hlavně to neuspěchat

Značka Aerie na svém rozšiřování soustavně pracuje. Aktuálně se prodává online a v kamenných obchodech v sedmnácti zemích. To se brzy změní.Stále se potýkáme s žádostmi, abychom více a více expandovali. A to přitom nejsme ani po celé Americe. Kamenné obchody jsou pro nás důležité, ale pro spodní prádlo je prioritní také silná offline přítomnost. Nesnáším to slovo, ale právě omnichannel je tím, co potřebujeme mít,“ uzavřela téma ředitelka Foyle.

Napsat komentář