EOS zkrátí výrobní dobu části produktů

Společnost EOS známá pro své balzámy na rty uvádí nový výrobní program, díky kterému bude moci některé produkty vyrobit výrazně rychleji. Znamená to pro ni cestu, jak bude moci konkurovat fast-beauty značkám. Těm totiž stačí na launch nového produktu pouhé týdny.

Namísto roku postačí jeho čtvrtina

Značka EOS v roce 2018 zaujímala 7 % amerického trhu s balzámy na rty. její novou cestu začaly psát hned dva produkty – pomády na rty s obsahem konopného oleje. Nová koncepce výroby vyšla z průzkumů, které si společnost nechala zhotovit. Specifická bude zejména tím, že výroba produktů poběží v menších sériích, než tomu je u běžných produktů značky. Díky nižší kvantitativní výrobě bude potřeba také méně času na celou produkci výrobku. Ten bude moci být ve výsledku přiveden na trh rychleji. Všechny tyto kroky EOS podniká z toho důvodu, aby se vyrovnal velkým kosmetickým společnostem, které chrlí nové výrobky i několikrát do měsíce.

Zatímco běžné produkty EOS běžně vyvíjí zhruba rok, na konopných balzámech na rty začal jeho tým pracovat teprve v lednu tohoto roku. V dubnu už je přitom posílá do prodeje. Zdá se, že nová metoda funguje. EOS očekává, že produkty se vyprodají zhruba za měsíc. Doplňovat je už nebude.

EOS své nové balzámy uváděl na trh pomocí e-mailového newsletteru, který rozeslal celé své základně. O kolik e-mailových adres se jedná, ale zástupci značky nezveřejnili. „Díky novému způsobu rychlého uvádění na trh zároveň podporujeme naši fanouškovskou základnu, protože o těchto produktech informujeme pouze ty, kteří jsou v naší komunitě aktivní,“ vyjádřil se EOS.

Doba zrychluje. Zase

V době, kdy se největší popularitě těší fast-beauty značky, ty tradiční musí zrychlovat také. Značky jako Winky Lux, Colourpop, Taste Beauty nebo exkluzivní značka Amazonu Fast Beauty dokáží uvést nové produkty na trh v řádu týdnů, nikoli měsíců. Winky Lux má dokonce pro jeden ze svých produktů speciální launchovací dobu pouhých 45 dní! Výsledkem je, že značky jako Estée Lauder, Unilever nebo Coty Inc musí měnit své výrobní strategie. To proto aby rychlosti fast beauty značek stačily.

Napsat komentář