Jaký bude rebranding značky Calvin Klein po odchodu Rafa Simonse?

Značka Calvin Klein bude muset projít velkými změnami. Společnost rozhodnutí oznámila už na konci roku 2018. Změny se pojí k odchodu kreativního ředitele Rafa Simonse. Ten během svého relativně krátkého působení značku proměnil, nicméně po jeho odchodu přišel čas na další rebranding. Ten podle odhadů vyjde na 240 miliónů dolarů.

Práce, kterou Raf Simons pro značku vykonal, bude muset být změněna. Calvin Klein by se podle dostupných informací měl stát značkou dostupnější a cílit na zákazníky, kteří si tolik nepotrpí na produkty vysoké módy. Takže zpět mezi normální lidi! Součástí změn je i zavření vlajkového obchodu na Madison Avenue a zrušení podkolekce 205W39NYC. Madison Avenue přitom teprve před dvěma lety prošel rekonstrukcí, aby odpovídal stylu a návrhům tehdy nového kreativního ředitele Rafa Simonse. Kompletní změny od podlahy po stropy tenkrát přinesly také své ovoce. V té době se podle reportu magazínu Vogue zvýšil denní počet návštěvníků z 36 na 267.

Co bude dál?

Změnou nově projde i logo, které bylo obnoveno a představeno v novém kabátku v únoru 2017. Značka ho prezentovala jako návrat ke svým kořenům. Otázkou tedy zůstává, co od rebrandingu, který má podle odhadů vyjít na 240 miliónů amerických dolarů čekat teď. Dostupnější značku pro normální lidi? Zacílení na mladou generaci a zlevnění produktů? Mainstreamovější nabídku? Možná.

Napsat komentář