Kosmetika Benefit využívá marketing pro dobrou věc

V rámci uvedení nové paletky s názvem Cheerleaders na trh se značka Benefit rozhodla zaktivovat pět ze svých největších influencerů a launch nového produktu spojit s dobrou věcí. Plán se povedl a dosah s interakcí uživatelů oproti běžnému stavu markantně vzrostl. Značka Benefit slavila úspěch z velkého dosahu, lidé mohou mít radost, že myslí i na sociální otázky života. O co se jednalo?

Značka oslovila pět svých hlavních influencerů: Alisha Marie, Christen Dominique, Remi Cruz, Ellarie Noel a Molly Burke. Ti mají dohromady před dvacet pět miliónů followerů na Instagramu a Youtube. Každý z nich dostal za úkol překvapit nějakého učitele s voucherem na 15 tisíc dolarů. Vybrat měli takového vyučujícího, který si podle nich zasloužil povzbudit. (Akce byla navázaná na launch paletky Cheerleaders. Což v angličtině znamená povzbuzovat.) Akce proběhla na sociálních kanálech influencerů a Instagramu Benefitu. Na vlastním Instagramu společnost zaznamenala nárůst interakce a dosahu o 1 700 %. Ani u jednoho příspěvku nevyužila instagramovou možnost swipe-up-to-buy (Pozn. Funkce, u které stačí přejet prstem po obrazovce zespoda nahoru a uživatel je přesměrován na e-shopový odkaz prezentovaného produktu.), jelikož se nejednalo o kampaň, která by měla podpořit prodeje.

Vzhledem k úspěšnosti první kampaně svého druhu, se kosmetická značka Benefit chystá podobné události zopakovat. „Chceme dávat našim zákazníkům důvod nás stále sledovat a čekat, co nového vymyslíme. Produkt je důležitý, ale zároveň je pro nás důležité, aby naši zákazníci věděli, že se staráme o osvětu ve společnosti a sociální případy stejně, jako o makeup,“ řekla Erin Kramer ředitelka brandového marketingu Benefit Cosmetics.

Napsat komentář