Obrat značky Furla překročil 500 miliónů euro

Italská značka Furla, soustředící se na kožené kabelky, zažívá příjemné chvíle. Podle dostupných zdrojů překročil obrat společnosti za loňský rok výši 500 miliónů euro. To je v přepočtu necelých třináct miliard korun. Furla se bude snažit obohatit své portfolio a proto nabídne kolekci tenisek.

Značka byla založena už v roce 1927 a svým zákazníkům od té doby nabízí prémiové produkty za použití kvalitní kůže. Dnes je jedním z nejsilnějších hráčů na poli kožených kabelek. Svědčí o tom i poslední roční výsledky společnosti, podle nichž se jí povedlo dosáhnout obratu nad pět set miliónů eur, k čemuž pomohl meziroční nárůst o 5,2 procenta. Výsledky jsou pro společnost potěšujícími zprávami. „Tyto výsledky jsou pro nás velmi uspokojující vzhledem k tomu, jak těžké období mezinárodní obchod zažívá,“ řekl pro FashionUnited CEO společnosti Alberto Comerlengo. „Věřím, že důvod našeho souvislého růstu jako nezávislé společnosti stojí na vítězném mixu, který jsme vybudovali: personál, rozsáhlá distribuční síť, kterou neustále rozvíjíme a průzkumy kolekcí, jejich kvality a designu,“ dodal. Furla se soustředí na své zaměstnance velmi pečlivě, zajišťuje třeba vzdělání pro děti zaměstnanců nebo nabízí koníčky pro volný čas.

Distribuce jako vítězné know-how?

Distribuce je pro značku Furla jedním ze základních aspektů, které přispívají k jejímu úspěchu. Aktuálně je přítomna v 98 zemích s 285 vlastními prodejnami, 163 franšízami a 42 retailery. 70 % zisku pochází právě z vlastních obchodů, které Furla umisťuje na známé hlavní ulice a třídy.

Čas na další krok

Společnost známá pro dámské kabelky a doplňky nechá rozrůst svůj sortiment o další oblast. Již v minulých letech zařadila také sekci brýlí, hodinek a pánské kolekce. Teď přichází na řadu dámské tenisky. Zatím se zdají jako dobrý nápad. Tenisky byly uvedeny od prodeje v Milánu v únoru a od té doby se těší oblibě. „Prodali jsme více jak dvě stě párů jen za jeden týden v Miláně. Některý modely se kompletně vyprodaly. V tu dobu pro nás znamenaly 10 % všech Milánských tržeb, což je fantastický výsledek,“ podělil se o své nadšení CEO.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *