Nars vsadí na virtuální try-on

Kosmetická značka Nars se rozhodla více propojovat virtuální svět s tím reálným. V rámci nové strategie zařazuje možnost online vyzkoušení svých výrobků, aby zvýšila konverze v kamenných prodejnách. Zkoušet bude možné celý sortiment, který čítá stovky produktů.

Virtuální zkoušení odstínů, textur a finišů

Hned zpočátku je důležité zmínit, že značka Nars na zapojení moderních technologií myslí už delší dobu. Podle jejího oficiálního stanoviska však čekala na vhodnou dobu, až bude technologie natolik vyspělá, že nabídne přesně to, co si Nars pro své zákazníky přeje. „Nyní už můžeme zákazníkovi nabídnout virtuální zkoušení odstínů vhodných k jeho pleti včetně všech detailů struktury produktu a s výsledkem jako od makeup artisty,“ popsala prezidentka společnosti Barbara Calcagni.

Díky spolupráci s technologickou společností Perfect Corp. může Nars nechat zákazníky testovat svých kompletních sedm set produktů. Značka má za sebou velmi úspěšný rok 2018, rostla na všech trzích v průměru celkem o 27 procent. Virtuální zkoušení produktů bude možné v prodejnách, ale také na veletrzích a dalších akcích, kterých se bude kosmetika Nars účastnit. Díky virtuálnímu zkoušení se chystá podpořit launch nových produktů.

Cesta za daty

Velký krok kupředu se zařazením technologií však nedělá společnost jen pro větší prodeje a jako službu zákazníkům. Velmi důležité je pro ni získání dat. Díky těm může své aktuální i potenciální zákazníky lépe poznat. Vygenerovaná data následně společnost hodlá použít pro vlastní digitální marketing.

Benefity pro zákazníky

Zákazníci, kteří se rozhodnout použít virtuální zkoušení produktů, si budou moci výsledky uložit formou fotografií. K dispozici bude také možnost nechat si je zaslat do e-mailu nebo SMS zprávou. Společně s tím jim přijdou i detailní informace o použitých produktech. Fotografie bude možné rovněž sdílet formou QR kódu nebo pluginů na sociální média.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *