Hermès se pouští na kosmetický trh

Módní dům Hermès se rozhodl proniknout nově také na kosmetický trh. Vlastní řadu pečujících i dekorativních přípravků se chystá vydat v roce 2020. Zatímco jejich design bude probíhat in-house, výrobu deleguje na třetí stranu. Je si vědom přesycenosti trhu, takže můžeme očekávat, že své produkty postaví tak, aby byly konkurenceschopné.

Kosmetická řada Hermès by měla obsahovat jak pečující, tak dekorativní část. Z kosmetického průmyslu se do nynějška značka věnovala výhradně parfémům. Jejich prodej za loňský rok 2018 vzrostl o 9 procent. Návrh produktů bude probíhat ve vlastním oddělení módního domu, jejich výroba bude však přesměrována k externím profesionálům převážně z Francie a Itálie.

Zapojení se do kosmetického průmyslu značka pochopitelně vnímá jako novou šanci rozšířit své pole působnosti: „Samozřejmě se snažíme mít co největší zásah. Kosmetiku ale vyvíjíme opatrně. Jsme si totiž vědomi toho, že jde o velký trh a řadou velmi silných hráčů, takže si v něm musíme najít své místo,“ vyjádřil se k novým záměrům módního domu jeho manažer Axel Dumas. O události informoval magazín Business of Fashion. Zároveň uvedl, že se by se u kosmetiky Hermès mělo jednat o obaly bez použití plastů.

Napsat komentář