Coty přichází s virtuálním zrcadlem

Kosmetická korporace Coty, která pod sebou sdružuje několik značek jako Wella, O.P.I., Gucci, Rimmel nebo Max Factor uvádí nové chytré virtuální zrcadlo. Sloužit by mělo právě pro zmiňovanou značku Wella. Zákazníkům totiž nabídne vyzkoušení si jiných barev na vlasy. Zrcadlo bude pracovat v rámci rozšířené reality. Nejedná se o první počin konglomerátu Coty v oblasti virtuální reality. Již dříve představil například speciální zrcadlo pro butik Bourjois. 

Zrcadlo, které společnost Coty uvádí, bylo vytvořeno ve spolupráci s technologickou firmou CareOS. Jeho hlavním smyslem je pomáhat klientům s výběrem nové barvy vlasů, služeb ale nabídne daleko víc. „Chceme si být jistí, že technologie, s níž na trh vstupujeme má svůj smysl a je relevantní,“ popsala stanovisko společnosti ředitelka jejího oddělení digitálních inovací Elodie Levy. Díky novému chytrému zrcadlu by mělo dojít k rozšíření služeb od kadeřníků, rozhodně by však žádným způsobem nemělo nahrazovat jejich práci. Novou službou by se společnost zároveň ráda dorovnala konkurenci. Z pohledu Elodie Levy, jsou již klienti zvyklí na nadstavbové služby, proto je musí nabídnout také Coty.

Co zrcadlo umí?

Hlavní službou je aktuální 3D vizualizace různých barev na vlasy, která pomůže během konzultování s kadeřníkem. Zrcadlo nabídne celou řadu inspirativních fotek, účesů a barev. Klient si tak bude moci prohlédnout různé možnosti a načerpat nápady. Virtuální zrcadlo bude mít schopnost rozpoznávat a zapamatovat si tváře. Opakujícího se klienta tedy pozná. V paměti bude uchovávat jeho předchozí vlasové volby. Využít bude možní i 360 stupňovou video vizualizaci, která ukáže vlasy ve zvoleném odstínu ze všech stran. Tedy už žádná další zrcadla. Video bude možné sdílet i online, třeba se svými přáteli. Posledním bonusem je bezkontaktní technologie, díky níž není třeba se zrcadla dotýkat. Reagovat bude na pouhá gesta.

Vize do budoucnosti

Coty počítá s tím, že v budoucnu zrcadlo propojí s mobilními aplikacemi a aplikacemi na tablet, takže podobné služby nabídne svým klientům rovněž mimo salón. Díky přidružené aplikaci se klienti budou moci snadno zkontaktovat se svými kadeřníky, kteří jim na dálku poradí nebo je objednají na další návštěvu. 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *