Jaké značky preferují dnešní teenageři?

Jaké kousky oblečení preferují dívky a jaké chlapci? Nosí se vlastně vůbec legíny a Vansky? Frčí Twitter? Je prádlo Victoria’s Secret in nebo out? Módní svět se mění rychleji než kdy dříve. I proto je dobré věnovat pozornost průzkumům, které obchodníkům pomohou určit trendy a jejich pravděpodobný vývoj. Byť se tyto údaje formovaly z odpovědí amerických teenagerů, věříme, že mohou být přínosné i pro Českou republiku. Tedy až na jednu, ale o té až v závěru.

Módní značky po celém světě se snaží přiblížit mladé generaci. Průzkum, který zveřejnil server Vogue Business napovídá, jaké oblečení náctiletí upřednostňují a také jaké kanály používají.

Vansky a Jordans

Průzkum se zaměřil na nejoblíbenější desítku oblečení a doplňků zvlášť u dívek a u chlapců. Pojďte se s námi podívat na tabulku a zjistit, jaké trendy vládnou středoškolákům.

Dívky

  1. Legíny
  2. Džíny
  3. Vansky
  4. Birkenstock pantofle
  5. Crop topy

Na šestém místě u dívek pak byly roztrhané džíny, na sedmém tzv. tube tops, tedy obepnuté topy bez ramínek či rukávů. Na osmém místě skončila značka Victoria’s Secret, na devátém scrunchies. Poslední příčku obsadila značka Fashion Nova.

Chlapci

  1. Nike nebo Jordans
  2. Sportovní oblečení
  3. Vans
  4. Supreme
  5. Adidas

Na šestém místě potom joggers, na sedmém chino kalhoty a na osmém mikiny s kapucí. Deváté místo patřilo značce Champion a desáté sportovním kalhotám Lululemon.

Snapchat nebo Twitter?

Hlavní rozdíl mezi americkými a českými teenagery je v platformě, kterou využívají a sledují. Zatímco u Američanů vyhrává se 46 % procenty Snapchat, v České republice už byl tak trochu zapomenut. Spíše než Snapchat mladí lidé využívají Instagram. Ten v americkém průzkumu skončil na druhém místě se 32 procenty. Třetí pozici obsadil Twitter s pouhými 6 %, následně Facebook s 5 % a Poslední jsou Pinterest a Google+ každý po jednom procentu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *