Viktor and Rolf se snaží přiblížit mladé generaci pomocí citátů na šatech

Co byste udělali na místě značky Victor and Rolf vy, když byste potřebovali přitáhnout pozornost mileniálů ke své tvorbě a k trochu nemladistvé Haute Couture? Kreativní ředitelé značky se rozhodli v kolekci Jaro 2019 potisknout pestrobarevné večerní róby citáty, kterými se dnešní doba jen hemží. Vybrané texty odkazují na styl našeho života, ale využívají také jednoduchého sebestředného humoru, s nímž se dennodenně setkáváme. A který by měl být generaci mileniálů blízký. Je tomu tak i doopravdy?

Na natisknutí vtipných nápisů a citátů na oblečení si udělalo dobré jméno už spousta značek i lidí. Jak potvrzuje ve své Haute Couture kolekci Victor and Rolf, ani velké značky se této cestě nebrání. Ještě aby! Moc dobře si jsou vědomy, že pro ně často znamená propojení se s mladší generací. U té obchodníci většinou tápou, jak ji do svého správně businessu zapojit.

I proto hesla jako Less is more, I am my own muse nebo Sorry I’m late I didn’t want to come pokryla tu nejvyšší módu značky Victor and Rolf. Extravagantní modely s výztuží v odstínech z celé barevné škály působily s černými texty a velkými nášivkami trochu bláznivě a cirkusově. Pozornost však přilákaly dokonale. Předpokládáme, že o to šlo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *