Co bude letos prioritou pro kosmetické a módní značky?

Glossy+ Report se v rámci svého prosincového průzkumu ptal wellness, beauty a fashion značek, co pro ně bude prioritou v roce 2019. Do odpovědí zařadil všechny hlavní technologické novinky jako třeba virtuální zrcadlo, ale i koncepty, které fungují již déle, ale ne všechny značky je používají. Jaká možnost zvítězila? Budou se značky soustředit spíše na moderní vychytávky nebo budou zkvalitňovat to, co je dnes pro jiné už standardem?

Hlavní prioritou dotázaných značek se v roce 2019 stává zapojování a zdokonalování konceptu online nákupu a vyzvednutí zboží v prodejně. Tato možnost se ukazuje být velmi přínosnou a mezi zákazníky oblíbenou. Ze všech možných nabídnutých odpovědí pro ni hlasovalo 47 % dotázaných. Průzkum zároveň ukazuje, že více jak 75 % lidí je ochotno při vyzvednutí v prodejně utratit další peníze za zboží, které je tam zaujme. Potvrzuje se, že zákazníci, kteří nakupují u jedné značky jak v obchodech, tak online, jsou těmi nejloajálnějšími.

Glossy+ Report ukazuje, že 12 % značek se plánuje soustředit na otevírání showroomu. Tam si zákazníci budou moci zboží vyzkoušet a online si následně vybrat z mnoha variant daného produktu.

Na druhém místě se v reportu objevila možnost virtuálních zrcadel se 14 %. (Dočtete se o nich více v novém vydání Fashion retail pro první čtvrtletí 2019.) Platba přes mobilní aplikaci obsadila třetí místo s 12 % respondentů stejně jako model showroomu a online nakupování, který jsme popisovali výše. Zájem o zdokonalování zkušebních kabinek skončil na posledním místě pouze s 5 %.

Údaje byly převzaty z Glossy+ Report z prosince 2018.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *