Jaký vliv má doopravdy Meghan Markle na módní průmysl?

Všechno to začalo, když Meghan Markle společně s princem Harrym oznámili zasnoubení. Už tímto okamžikem se z ní stala jedna z nejsledovanějších žen Evropy a celého světa. Každá její módní volba se ocitla pod drobnohledem. A na rozdíl od své švagrové Kate, musela ustát i kritiku. Módní novináři i veřejnost s oblibou poukazují, že její styl není tak úplně britský a konvenční, jak by měl být. S tím si sedmatřicetiletá Američanka starosti nedělá. Britskou monarchii pojala po svém. Jaké reálné dopady však způsobuje v módním průmyslu?

Královská svatba neoficiální módní přehlídkou roku

19. května se konala jedna z nejdůležitějších svateb, které svět zná. Zároveň také neoficiální módní přehlídka, jež v přímém přenose sledovaly téměř dvě miliardy lidí. Například termín „halter-neck dress„, tedy střih šatů, které Meghan už jako čerstvá novomanželka oblékla na večerní recepci, vzrostl ve vyhledávačích o 40 %. Přičemž podobný termín označující topy vzrostl z týdne na týden o 21 %. Vyhledávání jména návrhářky Calre Waight Keller, která pod značkou Givenchy navrhla pro Meghan svatební šaty, stouplo týden po svatbě o více jak 60 procent. Podobných výsledků dosahuje vlastně většina kousků, které na sebe Vévodkyně ze Sussexu oblékne. Nárůst vyhledávání jednotlivých modelů se dostává až do stovek procent.

Vzestup značek

Značky, které Meghan během roku 2018 oblékla, zaznamenaly větší zájem v internetovém vyhledávání oproti roku 2017 hned o několik stovek procent. Givenchy vzrostl o 371 %, Stella McCartney o 200 % a Aquazzura o 181 %.

Údaje byly převzaty od Elle.com.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *