Třetina módních a beauty značek chystá v roce 2019 spolupráce

Nový Glossy report, který byl proveden mezi necelými sto padesáti zástupci módních a kosmetických značek, ukázal, že více jak třetina z nich považuje za nejlepší obchodní příležitost letošního roku spolupráci. Trend propojování značek, návrhářů a firem nejen vně odvětví, ale i napříč jimi, tak zřejmě markantně poroste. Pro značku totiž představuje skvělý způsob, jak o sobě dát vědět, přilákat si nové zákazníky a být stále něčím zajímavá.

Glossy+ Research Panel se ve svém prosincovém výzkumu zaměřil na to, jak vidí následující rok zástupci módních a kosmetických značek. Odpovídalo 149 výkonných ředitelů značek, přičemž necelých 60 % bylo z kosmetického průmyslu a 40 % z módního. Na otázku, kterou obchodní příležitost považují zástupci kosmetických a módních značek za nejlepší (kromě digitálu), odpovědělo 38 % pro možnost spolupráce. Na druhém místě se umístila možnost otevřít vlastní pop-up store, hlasovalo pro ni 19 %. Na třetím místě se 14 procenty skončily eventy.

Ne každá spolupráce se vyplatí

Byť se spolupráce mezi značkami většinou setkají s úspěchem, nejedná se zaručený recept na popularitu a zvýšení prodejů. Důležité je,aby se dali dohromady partneři, kteří se svou filosofií k sobě vzájemně hodí. Ani jeden z nich by přitom neměl přistupovat na velké kompromisy a ztrácet jimi svou autenticitu. Například návrhářka Karen Walker však v kolaboracích umí chodit. Zvládá totiž hned čtyři ročně a pro rok 2019 se rozhodla jejich počet zvýšit na pět. “Rádi spolupracujeme protože nám to dává možnost rozšířit si pole působnosti,“ řekla pro Glossy+.

 

Údaje byly převzaty z oficiálního výzkumu Glossy+ Research Panel z prosince 2018.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *