Louis Vuitton spolupracuje na charitativních náramcích s UNICEF

Louis Vuitton pokračuje ve své spolupráci s UNICEF. Do prodeje vešly nové ikonické náramky se stříbrným zámečkem. Jeden náramek stojí 300 dolarů a z koupi putuje rovných sto dolarů na ohrožené děti.  Nová řada náramků je navržena ve spolupráci se Sophií Turner. K běžné řadě stříbrného náramku se zámečkem a totožného náhrdelníku tak přibyl ještě červeno-bílý zig-zag model.

Nehledě na ceny jednotlivých šperků, z každého prodaného kusu dostane UNICEF sto dolarů. Ty přispívají dětem po celém světě, které urgentně potřebují pomoci. Stěžejním prvkem náramku je stříbrný zámeček, který odkazuje k symbolice ochrany. Na novém červeno-bílém modelu náramku Silver Lockit spolupracovala herečka Sophia Turner a design připomíná její nové tetování. Náramek byl vydán k příležitosti celosvětového dne dětí, který připadá na 20. listopadu. Jde o den, který ctí děti a mobilizuje lidi, aby pomáhali k záchraně dětských životů.

Cílem zapojení značky Louis Vuitton není pouze přispění na charitu, ale také šíření osvěty. První kolekce náramků vznikla v roce 2016 a od té doby vybrala značka Louis Vuitton na charitativním náramku víc jak šest miliónů amerických dolarů, které byly věnovány UNICEFu. Ke kolekci vznikl také #MAKEAPROMISE, pod nímž je možné na sociálních médiích dohledat veškeré informace.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *