Na brněnské výstaviště za módou, ale také za tajemstvím výroby plavek a historií spodního prádla

Veletrhy STYL a KABO jsou již od roku 1993 středoevropskou křižovatkou módního průmyslu a obchodu. Ve dnech 18.–20. srpna 2018 opět přivítají stovky vystavovatelů a tisíce odborných návštěvníků. V centru pozornosti se ocitnou nové kolekce pro sezonu jaro a léto 2019 s akcentem na spodní prádlo a plavky.

Unikátní projekt La Manufacture zase představí výrobu plavek krok za krokem a veletrhy navíc dostanou lehký retro nádech: připomenou 90 let od vzniku brněnského výstaviště a návštěvníci se můžou těšit na tehdejší módu.

Obchod s módou je o emocích, inspiraci a sdílení zážitků. Proto i v době moderních technologií probíhá mezi lidmi a v podnětném a kultivovaném prostředí.

Totéž platí pro brněnské veletrhy módy, obuvi a koženého zboží STYL a KABO, které se uskuteční ve dvou nejmodernějších pavilonech brněnského výstaviště i celé střední Evropy za doprovodu módních přehlídek a inspirativních setkání. Pro výrobce a dovozce to je příležitost ukázat obchodníkům to nejlepší ze své aktuální nabídky, zatímco nákupčí a majitelé butiků si na jednom místě vyberou ze široké škály zboží od zavedených i nově prezentovaných značek.

Členové Klubu mají vstup zdarma

Novinkou srpnových veletrhů je spuštění Klubu návštěvníků STYL a KABO. „Jeho členové získají řadu výhod, které jim zpříjemní návštěvu veletrhů módy v Brně. Mezi ně patří například bezplatný vstup na veletrh nebo parkování v areálu výstaviště,“ upozornila ředitelka projektu Gabriela Císařová. Doplnila, že pro členy Klubu budou také v pavilonech vybrané odpočinkové zóny, ve kterých jim hostesky zdarma nabídnou kávu nebo vodu.

„Držitelé karet si mohou v době konání veletrhů navíc bezplatně prohlédnout unikátní výstavu Alfons Mucha: Dva světy, kterou v pavilonu H představí devět pláten Slovanské epopeje a sto padesát plakátů od tohoto významného malíře.“ Klubovou kartu získají poštou automaticky všichni registrovaní, kteří přišli alespoň na jeden z posledních sedmi ročníků veletrhu. Ostatní o ni mohou požádat podle pokynů uvedených na webových stránkách veletrhů: www.styl.eu/klub.

Nejen členům Klubu pak poskytnou informace odborníci, kteří budou k dispozici po oba víkendové dny v Poradenských centrech. „Tento formát měl úspěšnou premiéru na únorovém veletrhu STYL, proto jsme ho tentokrát rozšířili i do pavilonu F pro obchodníky na veletrhu KABO,“ řekla ředitelka projektu. Se zájemci budou diskutovat například soudní znalec na obuv a kožedělné výrobky Jaroslav Pokorný, emeritní obchodní rada České obchodní inspekce Zdeněk Krul a tajemnice České obuvnické a kožedělné asociace Vlasta Mayerová. „Obchodníci se dozvědí třeba to, jaké reklamace jsou oprávněné, jaké povinnosti mají prodávající nebo co je potřeba k založení firmy,“ vyjmenovala Císařová.

Trendy představí přes 600 značek

Výrobci a dovozci módy nabídnou návštěvníkům nové kolekce zhruba šesti stovek značek. „Lidé se mohou těšit jak na tradiční vystavovatele, tak i na nové firmy, z nichž mohu jmenovat například Blackspider z Portugalska nebo firmu Santana z Řecka na veletrhu STYL a českou společnost Stylana na veletrhu KABO, který bude v srpnu opět v pavilonu F,“ uvedla ředitelka projektu.

Kolekce určené do butiků představí také návrháři. „Do pavilonu P opět zavítá například Lada Vyvialová, E.daniely nebo Ateliér Donát. Chybět nebude ani Dana Hapalová se značkou sweet666design, která přináší originální kolekce plné ženskosti a rebelství, nebo Zuzana Veselá či značka De La Fotta,“ prozradila Gabriela Císařová.

Unikátní projekt La Manufacture

Vymyslet střih, vybrat správnou látku a vytvořit z ní originální kus, který zaujme zákazníky… výroba plavek zkrátka není nic jednoduchého. Návštěvníci veletrhů STYL a KABO nahlédnou pod její pokličku díky unikátnímu projektu La Manufacture. Uvidí, jaké stroje, materiály, střihy a techniky jsou potřeba, aby koupací oděv správně plnil svoji funkci. Gabriela Císařová vysvětluje: „Expozici jsme na veletrhu STYL měli i před sedmi lety, tehdy ukázala náročnost výroby podprsenek a vzbudila velký ohlas. Letos se zaměříme na plavky, které jsou součástí našeho šatníku už přes sto let.“ V návaznosti na tento projekt se uskuteční přednáška o trendech v plavkách pro sezonu 2019 s aktuálními informacemi přímo z veletrhu v Paříži.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 7-8.2018…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *