Heimtextil nabídne designové trendy i technické inovace

9. – 12. ledna 2018

Ve dnech 9. – 12. ledna budou ve Frankfurtu odhaleny trendy pro nadcházející sezonu. Mezinárodní veletrh se ponese v duchu motta: „The Future is Urban“. Doprovodný program veletrhu poskytne návštěvníkům přehled a cenné informace o nejnovějším vývoji na trhu i množství nápadů a inspirace. Vedle komentovaných prohlídek či praktických workshopů je každoročně vyhledávanou událostí také přehlídka s názvem „Theme Park“, v rámci které budou představeny trendy pro sezonu 2018/2019. Hledání smyslu budoucnosti na území měst definovalo čtyři obecné a pět doplňujících trendů. V kurzu bude konvertibilní a adaptabilní design reagující na stále se zmenšující obytné prostory, inovativní design podporující lidské zdraví a produktivitu, recyklace či individuálně řešené personalizované výrobky. Doplní je využití barev ke stimulaci energetické rovnováhy, důraz na funkčnost a udržitelnost, záměrně viditelné stopy po barvení, odhalené švy nebo třeba textury napodobující přírodu. Budoucnost je zkrátka ve městech.

Představen bude mimo jiné i nový výstavní formát „Interior. Architecture. Hospitality Expo“, zacílený na architekty, interiérové designéry a hoteliéry, kterým poskytne produktové inovace a materiálová řešení. Portfolio vystavovaných produktů rozšíří také nová produktová skupina „All About Pets“, která nabídne vše pro  domácí mazlíčky.  Více na heimtextil.messefrankfurt.com

Praha, 26. prosince, 2017