Yamamay, Oysho, Boux Avenue. Tři nové brandy spodního prádla na českém trhu

Značka spodního prádla a plavek Yamamay vstoupila s rozšířením obchodního Centra Chodov na český trh. Značka založená v roce 2001 spadá například spolu se značkou kabelek a doplňku Carprisa pod italskou Pianoforte Group. Sortiment značky zahrnuje spodní prádlo, korzety, plavky, noční prádlo a doplňky. Ve světě má celkově Yamamay byla založena roku 2001 a ve světě má 700 poboček, většinu z toho v domovské Itálii. Na českém trhu startuje se dvěma prodejnami – na Chodově a v brněnské Galerii Vaňkovka.

Vstup značky a následný prodej je podpořen marketingovou kampaní, prostřednictvím sociálních kanálů, jako jsou Facebook nebo Instagram a prostřednictvím offline nástrojů – nejvíce časopisů, billboardů. Značka Yamamay chce zážitek z nákupu stavět na mezilidských vztazích mezi zákazníkem a proškoleným profesionálem.

Kromě značky Yamamay či Palmers letos do Česka zamířila u příležitosti otevření Centra Chodov také  značka spodního prádlo Oysho, která patří do portfolia španělské módní skupiny Inditex, nebo britská Boux Avenue, kterou zde provozuje pod franšízou skupina Inexad.

Praha, 8. listopadu, 2017