S virtuálním zrcadlem získává online nakupování poslední výhodu kamenných obchodů

Virtooal.com přišel na trh se službou, která nabízí e-shopům instalaci pluginu tzv. magic mirror, díky kterému si zákazníci mohou produkty vyzkoušet s vlastní fotografií.

 

Klienti jsou různí, ale jedná se zejména o online prodej brýlí, kosmetiky a šperků v menších a středních e-shopech, což je ale samozřejmě určeno vždy podle velikosti daného trhu. Střední e-shop z České republiky je totiž něco zcela jiného než střední e-shop z USA. Příkladem může být například e-shop s brýlemi Zeelool.com, kde za první měsíc fungování pluginu virtuální zrcadlo využilo 400 000 uživatelů. Interakce s pluginem se tak stává novou metrikou, podle které se pak další funkčnost pluginu může dále zlepšovat tak, aby přinášel klientovi co největší užitek.

 

Samotným zákazníkům přináší virtuální zrcadlo spoustu nových možností. Mohou si vyzkoušet produkty z pohodlí domova a libovolně je kombinovat. V současnosti jde zejména o brýle, kosmetiku, čočky a šperky, do budoucna bude možné si díky pluginu vyzkoušet i módu. E-shopy si tak tvoří lepší vztahy se svými zákazníky, zvyšují konverze a v neposlední řadě si snižují množství vráceného zboží.