Rekordní olympiáda na Mall.cz: 8 tisíc prodaných raškovek

Mall.cz, oficiální partner českého olympijského týmu na XXIII. zimních olympijských hrách, má ze sebou úspěšnou olympijskou kampaň a s ní spojený rekordní prodej olympijské kolekce. Sportovním fanouškům se přiblížil také svým Mall.cz Parkem na brněnském Olympijském festivalu. Festivaly přilákaly tisíce návštěvníků a samotný Park nabídl kromě kompletního zázemí i řadu doprovodných aktivit včetně autogramiád sportovců a charitativní akce pro děti z dětských domovů. Olympijský Mall.cz Park návštěvníci během

olympiády hojně využívali k odpočinku v relax zóně, občerstvení, wi-fi připojení a velký úspěch měly služby pro nejmenší včetně přebalovacího koutku. Jako zpestření zimních her si Mall.cz pro návštěvníky připravil autogramiády známých osobností a 14. 2. nechybělo ani speciální valentýnské překvapení (video ke zhlédnutí zde). Fanoušci po celou dobu konání festivalu nechávali v Mall.cz Parku vzkazy, které se pak dostaly k jejich oblíbeným sportovcům.

Téměř 500 000 unikátních návštěv zaznamenala speciální olympijská kampaň, v rámci níž mohli zákazníci nakupovat na Mall.cz produkty za zvýhodněné ceny se slevou až 63 %. V případě zisku medaile se pak aktivovala další jednodenní slevy na nákup ve výši 10 %. Velkým úspěchem se může pochlubit také olympijská kolekce AlpinePro, která se stala nejprodávanější kolekcí historie. Některé kousky byly dokonce vyprodané už před začátkem olympiády a bylo tak nutné vyrobit a ušít nové. Absolutním hitem kolekce byla ikonická čepice „raškovka“ s neuvěřitelnými 8 000 prodanými kusy.

Praha, 1. března, 2018