Nový spot zn. Diesel sympatizuje s nedokonalostí

Značka Diesel, která je v exkluzivní distribuci společnosti Luxury Brand Management (LBM), spustila 15. února v České republice novou kampaň, která ohlašuje počátek nové jarní kolekce Diesel 2018. Spot „Go with the Flaw 2“ bude nasazen v 7 vybraných kinech řetězce Cinema City v rámci České republiky. Kampaň, navazuje na úspěšný start nového globálního konceptu „Go with the flaw“, který loni v září spustila značka Diesel s hlavní myšlenkou inspirovat lidstvo nejen k tomu, aby přijali nedokonalost ve svém životě, ale také k tomu, aby ze svých chyb udělali přednosti. Společnost se neustále snaží o dokonalost… Ale dokonalost je nudná. Svět potřebuje i nedokonalosti, díky kterým stojí za to žít.

Zatímco v prvním snímku jsme sledovali dokonale nedokonalý výsledek začínajícího režiséra, který se pokouší natočit svůj první film, v této nové epizodě vám s ironií a pořádnou dávkou bezstarostnosti ukážeme, co se stane, když… nepřijmete nedokonalosti.

Příběh chlapce a dívky, kteří se potkají a zamilují hned poté, co se oba rozhodnou zbavit svých velmi patrných nedokonalostí. Zatímco v tomto krátkém filmu, který opět natočil Francois Rousselet, hraje píseň „What’s a matter baby“ od Small Faces, my pomalu zjišťujeme, že naše nedokonalosti budou vždy silnější, než jakákoli naše snaha je zakrýt. Tak proč je nepřijmout, neužívat si je a nenechat svět takovým, jakým je, tedy krásně nedokonalým?

Romanci „Go with the Flaw“ neboli „Buďte hrdí na svou nedokonalost můžete vidět na našem facebooku.

Praha, 22. února, 2018