Nový koncept prodejen zn. Blažek poprvé na Slovensku

Česká módní značka Blažek otevřela minulý týden po rozsáhlé šestitýdenní rekonstrukci svou prodejnu v nákupním centru Aupark v Bratislavě. Poprvé na Slovensku uvedla své nové pojetí prodejny, které se vyznačuje vizuální vzdušností a zákazníkům přináší vyšší komfort, například v podobě tzv. klidové zóny. Výměra prodejny byla navíc rozšířena z původních 120 m² na 160 m². V uplynulém roce již společnost v ČR uvedla do provozu pět prodejen v tomto stylu. „Nový obchodní koncept akcentuje osobitost a exkluzivitu módní značky Blažek, do prodejen přináší pocit čistoty, luxusu a pohodlí. Celá kolekce se stává pro zákazníky čitelnější, na prodejní ploše je totiž méně zboží než v minulosti. Hlavní roli při nakupování hraje dobrý pocit, inspirativní zážitek a komfort,“ přibližuje Ladislav Blažek, zakladatel společnosti a předseda představenstva.

Velkou změnou oproti předchozím prodejnám je vytvoření „klidových zón“, součástí vybavení prodejny se stala i sedačka, která je vytvořená na míru prodejně. Zákazník si na ni může odložit své věci nebo si v klidu a pohodlí vypít kávu, kterou pro něj i jeho doprovod personál rád připraví.

Na výrobu nábytku, který zdobí interiér prodejen, byl použit evropský dub v kombinaci s lněnou látkou a bílou MDF ve vysokém lesku. Na podlahu byla jako kontrast využitá keramická dlažba v šedohnědé barvě kamene v kombinaci s vlněným kobercem v diagonální vazbě. Náklady na 1 m² nového konceptu prodejny Blažek se pohybují okolo 30 000 Kč.

Slavnostní otevření prodejny v bratislavském Auparku proběhlo za přítomnosti zakladatele společnosti Ladislava Blažka, obchodního ředitele Antonína Wierera a slovenského stylisty Mariana Hornyáka, speciálního hosta, který byl zákazníkům k dispozici pro styling.
V roce 2018 plánuje společnost otevření dvou nových outletových prodejen v Praze a Ostravě v tomto konceptu.

Rozhovor s Ladislavem Blažkem najdete v aktuálním čísle Fashion Retail.

Praha, 13. prosince, 2017