Batohy Eastpak se vrací na český trh

Eastpak je americká lifestylová značka založena v Bostonu, specializující se především na batohy, tašky a cestovní zavazadla. Společnost začínala v roce 1952 výrobou batohů a tašek pro americkou armádu. Jednoho dne si syn zakladatele společnosti všiml, že armádní batohy nosí i někteří studenti do školy. Přesvědčil tehdy svého otce, aby produkoval i výrobky určené pro nevojenské využití, a tak se Eastpak roku 1976 zaměřil také na spotřebitelský trh. V České republice byla značka více než deset let nedostupná, nyní se ale opět vrací.

Kromě funkčnosti a zajímavého designu nabízí značka Eastpak garanci až 30 let. Ta ji jednoznačně odlišuje od konkurence. Díky původnímu vývoji pro americkou armádu jsou batohy téměř nezničitelné. Americký styl se promítl také do atraktivního provedení, které se od 70. let u základní řady batohů téměř nezměnilo. Jedná se o jedinečný tvar, který spojuje všechny značky do ikonického batohu, který se stal nejprodávanějším na světě. Batohy Eastpak ocení nejen vyznavači módního athleisure stylu, ale všichni aktivní lidé, kteří milují městský styl i rádi cestují.

Batohy Eastpak jsou vyrobeny z trvanlivých materiálů, které zaručují maximální odolnost vůči různým vlivům prostředí. Výhodou je také bohatá šíře variant a provedení. Vybírat je možné z řady barev, velikostí, ale také podle specifické funkčnosti. Každý rok nabízí Eastpak speciální edici barev, která se prodává pouze v daném roce a nikdy se již neopakuje. Je tak možné si zakoupit jedinečný batoh, který zůstává originálem. Eastpak spolupracuje také s významnými ikonami ze světa módy, s nimiž vytváří další limitované edice.

Praha, 17. května 2017