Módní online shop ABOUT YOU je “live” i v České republice

Evropská módní platforma ABOUT YOU spustila českou verzi svého e-shopu aboutyou.cz. Po Německu, Rakousku, Švýcarsku, Nizozemsku, Belgii a Polsku je Česká republika dalším trhem, kde je ABOUT YOU online. 

ABOUT YOU je první evropskou online volbou, kde mohou zákazníci objevovat módu, inspirovat se a najít relevantní produkty, které sedí jejich stylu – a to na jakékoliv velikosti obrazovky. ABOUT YOU digitalizuje tradiční “window shopping” a přesně ví, co zákazník chce. Díky svým deseti miliónům aktivních uživatelů měsíčně a více než třem miliónům zákazníků táhne tento čistě online hráč růst trhu módního objevování. V České republice ABOUT YOU na startu nabídne více jak 70.000 produktů a více jak 500 značek – mezi nimi například Tommy Hilfiger, Calvin Klein, GAP, Polo Ralph Lauren, Abercombrie & Fitch nebo Hugo Boss.

ABOUT YOU je módní a technologickou firmou se sídlem v německém Hamburku, kterou založili mladí podnikatelé v technologiích Sebastian Betz (28) a Tarek Müller spolu s bývalým stratégem Otto Group Hannesem Wiesem (37) v roce 2014. Během pouhých 4 let firma vyrostla pozici druhého největšího německého online módního retailera s ročním obratem 283 mil EUR (2017/18). ABOUT YOU zaujímá pozici mezi top pěti módními online shopy v Evropě s aktivitami na šesti evropských trzích – Německu, Rakousku, Švýcarsku, Nizozemsku, Polsku a Belgii.

„Vstup na druhý trh ve východní a střední Evropě během pouhých tří měsíců je pro nás velkým krokem. Český trh pro nás představuje obrovský potenciál a doufáme, že porosteme opravdu rychle! Těšíme se, že obyvatele České republiky nadchneme s naší personalizovanou a inspirativní platformou a že díky tomu budeme schopni stát se jedním z největších hráčů na lokálním trhu s módou“, říká Tarek Müller, spoluzakladatel a generální ředitel ABOUT YOU.

Investiční holding Heartland A/S spadající pod největší evropskou módní retail skupinu Bestseller A/S se v nedávné době stal investorem ABOUT YOU. Investice je součástí balíku v hodnotě 300 mil USD, díky níž se hodnota firmy přehoupla přes 1 miliardu amerických dolarů a přidala se tak ke start up „unicornům“.