Intimissimi představilo avantgardní kampaň

Síla a osobnost – to jsou klíčová slova, popisující odvážnou a avantgardní kampaň značky Intimissimi #insideandout, jejíž gró jsou plně oblečené ženy propagující značku spodního prádla. To je přítomno, ale není viditelné. Tak trochu revoluční kampaň představuje čtyři úspěšné ženy ve svém oboru: tenistku Anu Ivanović, kulinární autorku a podnikatelku Ellu Mills, herečku Dakotu Johnson a modelku Irinu Shayk, které nafotil neméně úspěšný fotograf Mario Testino.

Co žena, to jiné povolání a jiný životní styl. Svou ženskost podtrhly tím, že si pro každodenní nošení vybraly jiné spodní prádlo. Intimissimi chce tak kampaní poukázat na to, že ženy můžou vypadat smyslně i oblečené…

A jaké se představily samy aktérky?

„Jsem člověk, který žije ze dne na den a který miluje smích.“ Irina Shayk

„Doma uvařená večeře – to je ta největší láska, kterou můžete projevit!“ Ella Mills

„Myslím, že romantika a svádění jdou ruku v ruce…“ Dakota Johnson

„Mojí první láskou byl tenis. Tak jsem se na něj zaměřila.“ Ana Ivanović

Praha, 28. září 2017