HUMANIC spustil český e-shop. Zákazníkům nabízí více než 3 000 druhů zboží online

Přední prodejce obuvi HUMANIC v rámci zkvalitňování služeb zákazníkům spustil vlastní e-shop. Společnost HUMANIC chce tímto krokem zpřístupnit své zboží i zákazníkům, kteří nemají kamennou prodejnu poblíž svého bydliště, a dosud pro ně byly módní trendy v oblasti obuvi a doplňků hůře dostupné. Nadále je zákazníkům k dispozici celkem 26 prodejen po celé ČR, ve kterých mohou využít plnou šíři benefitů čítající poradenský servis, aktuální módní

inspiraci i praktickou službu Store Pick-up. Nový prodejní kanál spravuje mateřská společnost Leder&Schuh (pod niž spadají prodejny HUMANIC), která tak českým e-shopem doplnila stávající online obchody v Rakousku a Německu.

E-shop nabízí svým zákazníkům více než 3 000 druhů zboží online a doručení zboží nad 999 Kč zdarma. Společnost HUMANIC se však i nadále bude soustředit na své kamenné prodejny, které postupně rekonstruuje s cílem nabídnout zákazníkům vyšší komfort nakupování a moderní prostředí, ve kterém co nejlépe vyniknou aktuální trendy sezóny.

„Nově mají naši zákazníci možnost využít také služeb e-shopu HUMANIC v České republice. Online způsob nakupování je v dnešní době technologického vývoje žádaný a vycházíme tak vstříc i zákazníkům, kteří nemají naši prodejnu poblíž svého bydliště. Společnost HUMANIC nadále klade velký důraz na poskytování kvalitních služeb svým zákazníkům osobně a tak zůstávají v celé své šíři benefitů dostupné i klasické prodejny napříč celou Českou republikou,“ uvádí Kateřina Smutná za Marketing & PR HUMANIC CZ.

Prodejní ceny online jsou stejné jako na prodejnách a při objednávce zboží v e-shopu nad 999 Kč mají zákazníci dovoz zboží zcela zdarma. Při objednávce přes e-shop je možné zboží platit kreditní kartou nebo pomocí služby PayPal. Objednané zboží bude poté zákazníkovi doručeno do 2 až 3 pracovních dní službou PPL. V případě, že zákazníkovi objednané zboží nevyhovuje, může jej zdarma vrátit na kterékoliv z 26 kamenných prodejen v CR..

I po spuštění e-shopu zůstává pro zákazníky zachována oblíbená služba Store Pick-up, která zákazníkovi umožňuje si vybrané zboží rezervovat z pohodlí domova na internetových stránkách www.humanic.net/cz a následně jej vyzvednout na vybrané pobočce.

Praha, 4. prosince, 2017