Freeport Fashion Outlet poprvé pokořil hranici 2 milionů návštěvníků

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet v loňském roce opět pokračovalo ve svém růstu, oproti předcházejícímu roku téměř dvouciferným tempem. Tržby celého centra, ve kterém si lidé mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly o bezmála 10 procent (9,8 %) na 1,8 miliardy korun. Centrum si drželo podobné tempo
růstu (7,9 %) i v počtu návštěvníků, vloni jich poprvé v historii centra byly celkem více než 2 miliony. Ze statistik centra dále vyplývá, že v posledních letech roste čas strávený nakupováním na v průměru 133 minut. Roste také skupina zákazníků, kteří jsou ochotni pořídit si značkové oděvy v ceně přes 5000 korun. Podíl domácích a zahraničních návštěvníků, zejména Rakušanů, naopak zůstává dlouhodobě stabilní, v poměru 50:50. V marketingových kampaních proto centrum pracuje s dvěma ambasadorkami.
S topmodelkou Simonou Krainovou cílí centrum na české zákazníky, pro rakouské návštěvníky je pak marketingovou tváří tamní modelka Larissa Marolt.

Koncept outletových center vznikl v USA a poté se rozšířil do Evropy. Zákazníci si v nich mohou nakoupit oblečení předních mezinárodních značek za cenu vždy alespoň o 30 % nižší. V nabídce je zboží, které se již nevyrábí nebo bylo vyprodáno. K mání jsou ale i značky oděvů, které se v dané zemi třeba ani neprodávají.

V Praze, 30. července 2018