E-shop Wemzu expandoval na Slovensko

Český e-shop Vemzu vstoupil v říjnu na slovenský trh, i tam do nabídky zařadí lokální výrobce. Prodávat bude stejně jako v Česku módu, bytové doplňky nebo kosmetiku. Na příští rok chce Vemzu rozšířit zejména sortiment pro děti a zaměřit se více na pánskou klientelu. Michal Do Viet, zakladatel a ředitel Vemzu, sdělil, že na příští rok plánuje také uvést vlastní značku kosmetiky a módy. V Česku si e-shop momentálně připomíná rok své existence. Při té příležitosti během pátku a soboty Vemzu.cz umístil před Obchodní centrum Nový Smíchov pop-up obchod – imitaci krabice, v níž představil výběr ze své nabídky. Stejnou akci pořádal i na Slovensku, při vstupu na místní trh.

„Trend nakupování lokálních značek a ekologických produktů přes internet je patrný i na Slovensku. Proto jsme se rozhodli expandovat i na tento trh. V roce 2019 máme zároveň v plánu rozšířit tento koncept do dalších zemí. Na všech trzích, na kterých budeme působit, se chceme navíc etablovat i prostřednictvím kamenných prodejen,“ řekl Michal Do Viet. 

Zakladatel e-shopu také uvedl, že se chce nejdříve zkonsolidovat na českém a slovenském trhu, poté uvažuje o expanzi do tří východoevropských zemí. O které se bude jednat, nezmínil. Podle plánu jsou i vlastní kamenné prodejny, podle Do Vieta ideálně do každé země jedna vlajková. Zdroj: Retailek

Praha, 20. listopadu, 2017