Dva české e-commerce projekty posilují v zahraničí

Největší středoevropský e-shop s kosmetikou Notino minulý týden oznámil vstup na italský a francouzský trh. Již na jaře příchodem do společnosti Mussler Beauty firma posílila svůj vliv v Německu a posléze se její obchod rozšířil do Belgie, Chorvatska a Nizozemska. Hodnota italského trhu s kosmetikou a produkty péče o tělo se pohybuje okolo 250 miliard korun, francouzského zhruba 330 miliard korun. Loňský obrat společnosti Notino činil 5,9 miliardy korun. Glami, největší módní vyhledávač  ve střední a východní Evropě patřící do investiční skupiny Miton, ohlásil vstup na devátý trh – do Maďarska. „Věříme, že fashion e-commerce bude dále rychle růst. Zvyšovat se bude jak nabídka, tak počet zákazníků, kteří si módu vybírají a kupují on-line,“ říká k expanzi Tomáš Hodboď, CEO Glami a partner Mitonu. Ve čtyřech zemích si zákazníci vybírají módu na portálech Glami, ve dvou pod značkou Stileo a ve třech pod názvem Domodi. Dohromady má služba na všech svých sociálních sítích přes 4,4 milionu fanoušků a sdružuje přes 20 tisíc značek z více než 2400 partnerských e-shopů. Zdroj: Newton Media

Praha, 13. října 2017