TOUS rozšiřuje svou síť obchodů v České republice

Společnost CBRE  exkluzivně zastupuje španělskou šperkařskou značku TOUS a zajišťuje pro společnost rozšíření sítě prodejen v České republice. TOUS v měsíci září a říjnu tohoto roku otevírá dalších pět obchodů v Ostravě, Plzni a Praze. Zákazníci mohou od září navštívit nové prodejny této značky v obchodních centrech Nová Karolína Ostrava, Avion Ostrava nebo Plaza Plzeň. Firma posílila své působení také v pražském regionu, kde bude prodejna TOUS od října nově dostupná i v OC Chodov a OC Nový Smíchov. Celý článek

Přinášíme kompletní seznam značek, které nabídne nové centrum Chodov

Nové Centrum Chodov otevře po rozsáhlé expanzi své brány zákazníkům 11. října. Již nyní však existuje kompletní seznam značek, jež budou součástí bohatého portfolia. Některé z nich navíc otevřou své prodejny dříve, a to v průběhu září. Celkem své místo najde v centru více než 300 obchodních jednotek z oblasti módy, šperků, bytových doplňků, občerstvení nebo služeb. Některé z nich, např. Zara Home, Oysho, Boux Avenue, Armani Exchange, šperky Thomas Sabo a další, zde dokonce otevřením svém prodejny oslaví vstup na český trh, čímž obohatí tuzemskou nabídku o nové neotřelé koncepty. Celý článek

Značka s.Oliver otevírá obchod ve Freeportu

Outletové centrum Freeport Fashion Outlet otevírá další z prodejen známých značek oblečení a módních doplňků. Nově se mezi  více než sedm desítek obchodů centra zařadí i původně německá značka s.Oliver. Nabídne kvalitní volnočasové oblečení městského stylu. Ve Freeportu se prodejna s.Oliver poprvé představí veřejnosti 23. září u příležitosti takzvaného Late Night Shoppingu, největší nákupní akce roku. Celý článek

Dánská X Jewellery od září také v Česku

Síť multibrandových prodejen MIЯROR ozdobila svého portfolio novou severskou značkou s názvem X Jewellery. Tato mladá dynamická značka vznikla v Dánsku v roce 2013 jako reakce na intenzivní trend personalizovaných šperků. Jejím základním konceptem jsou  šperky skládající se z různých vzájemně spojovatelných dílů, které si každý nositel může  zkombinovat do vlastního originálního šperku. Celý článek

Návrhářské duo E.daniely opět na veletrhu STYL

Značka E.daniely, za kterou se skrývá návrhářské duo Daniela Flejšarová a Eva Janoušková, patří ke stálicím české módy. Na veletrhu STYL v minulosti získala řadu ocenění a letos se sem vrátila s výstavním stánkem i přehlídkou nové kolekce.  Celý článek

Slow fashion v Debut Gallery

V Debut Gallery je 2 týdny exkluzivně k dostání slow fashion kolekce vzniklá ze spolupráce Lenky Vackové a firmy Klatex. Od dnešního dne až do konce srpna 2017 je v Debut Gallery na Malém náměstí k dostání slow fashion kolekce vzniklá ze spolupráce Lenky Vackové a firmy Klatex. Z větší části se jedná o bohatě zdobené onepiece/šaty z recyklovaných materiálů s výšivkami, které byly stvořeny v duchu udržitelné módy, Celý článek

Ikonické lodičky od Manolo Blahnika se vydražily za 150 tisíc

Legendární designér obuvi Manolo Blahnik, který navštívil Prahu v rámci své výstavy The art of Shoes, byl hlavní hvězdou charitativní gala večeře, kterou společně uspořádali časopis Harper’s Bazaar a hotel Four Seasons Prague.  Slavnostní gala večeře se konala v úterý 8. srpna. Hosté měli možnost formou tiché aukce dražit hodnotné předměty. Největší zájem byl o modré  ikonické lodičky, Celý článek

BB Media Consulting zastupuje nově značku Karen Millen

Karen Millen je známá po celém světě pro tvorbu krásně vytvořené módy pro sebevědomé
ženy. Módní značka původem z Velké Británie oslavila v tomto roce 31 let mezinárodních
úspěchů. Oblečení a doplňky značky Karen Millen jsou k dostání v obchodech a
značkových buticích ve více než 60 zemích světa, Celý článek

Pánské krejčovství Galard slaví 6 let a otevírá nový pražský showroom

Zakázkové krejčovství Galard dokazuje, že česká krejčovina a oděvní odvětví vůbec se vzpamatovává z krize a trh s kvalitním oblečením kontinuálně sílí. Galard se sídlem v Brně se původně zaměřoval na šití košil na míru. Díky vysoké poptávce rozšířil své služby o tvorbu obleků na míru, později o rámové boty a doplňky. Letos slaví výročí 6 let od založení a v červnu slavnostně otevírá svůj nový showroom v Petrské ulici v Praze 1. Celý článek

ZOOT.cz získal druhé místo v Global E-commerce Awards 2017

V rámci APEK E-commerce Awards, které v říjnu 2016 již třetím rokem pořádala Asociace pro elektronickou komerci, byl vyhlášen nejvíce inovativní a originální internetový obchod. Vítěze určila odborná porota složená z členů předsednictva a výkonného ředitele APEK. ZOOT, jako reprezentant dynamicky rostoucího on-line segmentu prodeje oblečení, byl díky svému vítězství jako jediný zástupce České republiky vyslán do španělské Barcelony na Global E-commerce Summit  ucházet se o European E-commerce Awards a obsadil zde druhé místo. Celý článek

SizeID, řešení pro snadný výběr velikosti

Se službou SizeID už e-shopům s oblečením a obuví neutečou žádní zákazníci! Od začátku června totiž mají všechny obchody fungující na platformě Shoptet a Eshop-rychle možnost SizeID,  řešení pro snadný výběr velikosti, jednoduše využívat.  SizeID dokáže pomoci nejen koncovému spotřebiteli, ale hlavně on-line obchodníkům specializujícím se na módu. Tento moderní obchodní nástroj zpracovávající tisíce velikostních tabulek od nejrůznějších výrobců dokáže s velkou spolehlivostí doporučit velikost a vytrhnout tak e-shopům nejeden trn z paty. Celý článek

VAN GRAAF představil nové trendy pro podzim/zimu 2017/2018

Inspirujte se aktuálními módními směry. Pro dámy se na scénu dostává objemná vlna, široké dlouhé pletené kabátky, příjemně jemná hrubá pletenina či klasické norské svetry. Kombinace s ležérními jogg kalhotami a vzdušnými plizovanými sukněmi přináší mnoho variant pro kreativní outfity. I v pánské módě se vlna a hrubá pletenina objevují v mnoha variantách. Obleky, saka, bundy a pulovry překvapují rozmanitostí, od neformálních po elegantní, od business po moderní. Celý článek

Humanic postupně zmodernizuje prodejny

Humanic postupně zmodernizuje prodejny

Prodejce obuvi Humanic v rámci zkvalitňování služeb zákazníkům rekonstruuje od roku 2015 své prodejny po celé ČR. Na začátku března se modernizace  dočkaly prodejny v Teplicích a Mladé Boleslavi.  Zrekonstruované prodejny nabízejí zákazníkům vyšší komfort nakupování a moderní prostředí, ve kterém co nejlépe vyniknou aktuální trendy sezóny. Na prodejnách zákazníci naleznou zbrusu nové značky OMG! a Kate Gray. Celý článek

Značka Palmers expandovala na český trh

Společnost CBRE zastupuje společnost Palmers během jejího vstupu na další trhy střední a východní Evropy. Rakouská textilní značka Palmers, která nabízí kvalitní spodní prádlo a plavky pro ženy i muže, je známá převážně v západní Evropě. Palmers si jako vstupní destinaci pro expanzi na český trh vybrala lokalitu v centru Prahy. Celý článek

Společnost KiK má za sebou úspěšných 10 let na českém trhu

Společnost KiK textil a Non Food spol. s. r. o. v loňském roce vykázala při tržbách 2,9 mld. Kč čistý zisk 264 milionů Kč. Ke konci roku 2016 provozovala společnost 191 poboček a zaměstnávala více než 1 200 pracovníků. Za loňský rok společnost KiK obnovila 22 prodejen a 6 nově otevřela, a to ve Vrchlabí, Olomouci, Zábřehu na Moravě, Brandýsu nad Labem – Staré Boleslavi, Liberci a Mělníku. Celý článek

Batohy Eastpak se vrací na český trh

Eastpak je americká lifestylová značka založena v Bostonu, specializující se především na batohy, tašky a cestovní zavazadla. Společnost začínala v roce 1952 výrobou batohů a tašek pro americkou armádu. Jednoho dne si syn zakladatele společnosti všiml, že armádní batohy nosí i někteří studenti do školy. Přesvědčil tehdy svého otce, aby produkoval i výrobky určené pro nevojenské využití, a tak se Eastpak roku 1976 zaměřil také na spotřebitelský trh. V České republice byla značka více než deset let nedostupná, nyní se ale opět vrací. Celý článek

Pražské krejčovství vsadilo na věrné vykreslení barev v kabinkách 

Philips Lighting navrhl a dodal pro luxusní dámské krejčovství Popper v centru Prahy detailně promyšlené osvětlení. Jedinečnost osvětlení vyniká především ve zkušební kabince. V ní lze prostým přepínáním vypínače věrně nasimulovat jasné denní světlo, intimní večerní atmosféru nebo příjemné domácí světlo. Model si tak zákaznice mohou vyzkoušet v podmínkách odpovídajících prostředí, kam budou nový model nejčastěji nosit. Správně zvolené světlo má pozitivní vliv i na nákupní chování. Hlavní příčinou vrácení oblečení bývá fakt, že zakoupené zboží doma vypadá jinak než v kabince obchodu. Celý článek

Freeport Fashion Outlet: tržby v 2016 stouply na 1,7 miliardy

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet se sídlem v Hatích na Znojemsku pokračovalo také v loňském roce ve svém růstu. Tržby celého centra, ve kterém si zákazníci mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly přes 13 % na 1,7 miliardy korun.

Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,9 milionů a ve srovnání s předcházejícím obdobím se zvýšil o přibližně 7 %. Celý článek

Důvěra Čechů v tuzemskou ekonomiku roste

6 z 10 Čechů hodnotí současnou ekonomickou situaci České republiky pozitivně, což je nárůst oproti loňskému roku, kdy si to myslela pouze polovina populace. Kromě toho Češi lépe hodnotí i osobní finanční situaci a mají větší sklon k navyšování výdajů. Ukázal to výzkum agentury IPSOS, realizovaný v květnu 2017. Celý článek

Nájemné na trhu komerčních nemovitostí roste

Přes 350 000 čtverečných metrů nových kancelářských ploch má do konce roku 2018 přibýt na území Prahy. Tato nová nabídka administrativních prostor by však neměla způsobit snižování nájemného, právě naopak. Podle analýzy mezinárodní poradenské společnosti BNP Paribas Real Estate výše nájemného roste napříč všemi segmenty díky silné poptávce nájemců a pozitivním ekonomickým výhledům. Celý článek

V Centru Černý Most vystaví šaty vyrobené z plastů, jež vyplavilo moře

V úterý 30. května startuje Evropský týden udržitelného rozvoje, do kterého se zapojí i Centrum Černý Most. V sobotu 3. června nabídne svým návštěvníkům speciální program na téma udržitelnosti, jenž zahrne například výstavu ekologické kolekce H&M, výrobu hraček, líčení bio kosmetikou, workshop, jak nosit klobouky a mnoho dalšího. Celý článek

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v České republice

Společnost PayPal oznámila rozšíření svého programu ochrany prodejců v České republice. Tento program chrání prodejce, pokud jim přijde neautorizovaná platba (například z účtu, kterého se zmocnil hacker) nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. Celý článek

Outletové centrum Freeport změnilo logo. Inspiraci našlo v secesi

Outletové centrum Freeport Fashion Outlet provedlo po 13 letech rebranding loga a zároveň přepracovalo své webové stránky. Novou tváří centra se stala rakouská topmodelka Larissa Marolt, která má pomoci zvýšit povědomí o Freeportu u našich jižních sousedů. V letošním roce také pro své zákazníky otevírá nové obchody se značkovým oblečením. „K modernizaci loga jsme přistoupili, aby odpovídalo současným vizuálním trendům i poslání naší společnosti. Původní logo s námi bylo od otevření našeho centra v roce 2003,“ vysvětlila Anna Karásková, marketingová manažerka centra Freeport Fashion Outlet. Celý článek

Centrum Chodov podpoří mladé návrháře

Centrum Chodov podpoří mladé návrháře prostřednictvím originální reality show The Way. Tomu nejlepšímu poskytne nejen finanční podporu 1 000 000 korun k nastartování vlastní značky, ale především možnost prezentace své kolekce v takzvané Designer GalleryTM, jež bude součástí nové části centra. Celý článek

V prvním čtvrtletí dominoval maloobchod s 63% podílem celkových investic do nemovitostí

Společnost CBRE zaznamenala výrazně rostoucí zájem ze strany investorů o kancelářský, maloobchodní a industriální sektor s nárůstem poptávky po dalších nemovitostech, jako jsou hotely a byty. V prvním čtvrtletí jednoznačně dominoval maloobchodní sektor s celkovým objemem investic 900 mil EUR. Následoval kancelářský trh, který dosáhl 20 % podílu celkových tržních investic. Celý článek

Pražské luxusní krejčovství využívá unikátní technologii Philips Lighting

Philips Lighting, celosvětový lídr v osvětlení, navrhl a dodal pro luxusní dámské krejčovství Popper detailně promyšlené osvětlení. Salon se v těchto dnech otevřel v centru Prahy. Jedinečnost osvětlení vyniká především ve zkušební kabince. V ní lze prostým přepínáním vypínače věrně nasimulovat jasné denní světlo, intimní večerní atmosféru nebo příjemné domácí světlo. Model si tak zákaznice mohou vyzkoušet v podmínkách odpovídajících prostředí, kam budou nový model nejčastěji nosit. Celý článek

Pětina Čechů nakupuje online každý týden

Pětina uživatelů internetu v České republice nakupuje online alespoň jednou týdně. Nejčastěji končí Čechům v nákupních košících oblečení a obuv, poté elektronika následovaná vstupenkami na kulturní nebo sportovní akce. Celý článek

OC Forum Nová Karolina slaví páté narozeniny

Páté výročí od svého otevření tento měsíc připomíná Obchodní a zábavní centrum Forum Nová Karolina v centru Ostravy. Oslavy se ponesou ve velkorysém stylu: už 10. března zde začíná interaktivní instalace postav superhrdinů filmů, her nebo komiksů z dílny studií Marvel a Disney – AVENGERS. Celý článek

Češi v e-shopech poprvé utratili více než 100 miliard Kč

Někteří lidé se nakupování přes internet stále obávají, stále více Čechů ale internetové obchody využívá běžně a pořizuje v nich vše, od elektroniky přes hračky až po zboží denní potřeby. Díky tomu čemu český trh e-commerce stále strmě roste, což dokazují i výsledky za rok 2016. Celý článek