TK Development zahajuje výstavbu prvního outletového centra v Moravskoslezském kraji

Developerská společnost TK Development získala stavební povolení na výstavbu outletového centra Outlet Arena Moravia. Vyroste poblíž centra Ostravy přímo u dálnice D1 v proluce u Hlučínské ulice – tedy v blízkosti dvou dopravních tepen, jimiž denně projíždí na 60 000 automobilů. Stavební práce začínají v těchto dnech, otevření 1. fáze o celkové pronajímatelné ploše 11 700 m2 se plánuje již na podzim příštího roku. Zákazníkům bude k dispozici 70 obchodů s produkty světoznámých značek za zvýhodněné ceny, a dále restaurace, kavárny i dětské hřiště. Součástí centra bude také 800 parkovacích míst. Pro ty, kdo sem nepojedou autem, bude zajištěna kyvadlová autobusová doprava z centra Ostravy s dobou jízdy pouhých 10 minut.

Celý článek

Centrum Chodov se stalo nejlepším českým projektem v oblasti obchodních center

Nové rozšířené Centrum Chodov bylo otevřeno teprve v říjnu 2017, ale už nyní sbírá první úspěchy. Necelý měsíc po slavnostním uvedení se Centrum Chodov stalo v prestižní soutěži „Nejlepší z realit ­– Best of realty“ výherním českým projektem v kategorii Obchodních center. Hlavním důvodem tohoto vítězství byla výjimečně velkorysá investice v podobě 170 milionů eur (4,4 miliardy korun), jež dala původnímu nákupnímu centru další rozměr, odpovídající světovým trendům. Celý článek

E-shop Wemzu expandoval na Slovensko

Český e-shop Vemzu vstoupil v říjnu na slovenský trh, i tam do nabídky zařadí lokální výrobce. Prodávat bude stejně jako v Česku módu, bytové doplňky nebo kosmetiku. Na příští rok chce Vemzu rozšířit zejména sortiment pro děti a zaměřit se více na pánskou klientelu. Michal Do Viet, zakladatel a ředitel Vemzu, sdělil, že na příští rok plánuje také uvést vlastní značku kosmetiky a módy. V Česku si e-shop momentálně připomíná rok své existence. Při té příležitosti Celý článek

Black Box Market – originální trhy nabídnou módu i design

Už v pátek 24. listopadu se bude v jihlavském divadle DIOD konat akce Black Box Market, která naváže na již zavedené trhy známé pod názvem Jihlava Fashion Days. Originální trhy nabídnou současnou módu a design. „Do budovy DIODu se opět po roce sjedou prodejci z uplynulých let, mezi kterými nebude chybět ani porcelánové studio Made in Chyne. Na trzích se poprvé objeví i jihlavský rodák, umělec zvaný Stovkamisov. „Trhy pořádáme s velkým nadšením pro Celý článek

Pařížská ulice se probojovala mezi nejoblíbenější evropské high streets s luxusními obchody

Které třídy a ulice v evropských městech jsou nejfrekventovanější? A překrývá se počet chodců s místy, kam se soustředí luxusní obchody? Nejnovější studie mezinárodní poradenské společnosti BNP Paribas Real Estate, kterou poprvé představuje na realitním veletrhu MAPIC v Cannes, ukazuje, že počet návštěvníků není pro luxusní retailery určující. Daleko spíše se soustředí na ulice, kam míří bonitní rezidenti a především turisté. Podle detailního průzkumu je nejfrekventovanější evropskou třídou  Celý článek

Jak být „udržitelně“ šik? Prozradí Olomoucký Dizajnmarket

Do olomoucké Pevnosti poznání se vypraví příznivci ekologické módy. Jak se obléct hezky, vkusně a zároveň ekologicky, s tím poradí v pátek a sobotu olomoucký festival Dizajntrh. Módu, design a zájem o zachování přírodních hodnot ukáže návštěvníkům ze všech možných stran. Akce nabídne prodejní přehlídky českých i slovenských nezávislých návrhářů. Kromě toho si tu zájemci budou moci vyrobit vlastní Celý článek

Netradiční spojení: Scania & houte couture

Světoznámá módní návrhářka Bea Szenfeld a legendární úpravce nákladních vozidel Scania Sven-Erik Bergendahl stojí za vznikem haute couture bundy, k jejíž výrobě bylo použito pro oděv velmi netradičního materiálu. Bea Szenfeld, jejíž kreace oblékají například zpěvačky Björk a Lady Gaga, se proslavila odvážným stylem svých návrhů, k jejichž realizaci využívá nekonvenčních materiálů. Sven-Erik Bergendahl zvaný Svempa naopak Celý článek

Průzkum: Zahraniční módní brandy táhnou víc než tuzemské

Agentura STEM/MARK zveřejnila výsledky průzkumu o vztahu spotřebitelů k českým značkám. Domácí značky preferují hlavně u potravin a finančních služeb. Změny u značek považovaných za tradičně české mohou formovat postoj zákazníků k firmě a ovlivnit poptávku. Vyplývá to z říjnového průzkumu zpracovaného agenturou STEM/MARK. Češi podle jeho výsledků vykazují ve vztahu k domácím značkám jistý patriotismus a Celý článek

Noire fashion – vítejte v nové módní komunitě

V úterý 14. listopadu představí značka Noire fashion na módní přehlídce s názvem The Code of Fashion nové modely své ikonické kabelky Noire v doprovodu autorských kolekcí dámského oblečení Noire by Mi designérky Lenky Mulagebovič a Noire by VS Venduly Šulanové. Všechny modely mají jeden společný prvek – unikátní kód, který je vstupenkou do jedinečné virtuální komunity. Vysočanská Pragovka se v úterý večer ponoří do Celý článek

Prosincový MINT: Prague Fashion Market 20 obsadí Kampus Hybernská

MINT: Prague Fashion Market se uskuteční už po dvacáté a pro organizátory to je důvod, aby pro jeho konání objevili co nejzajímavější  adresu.  Tou bude od 8. do 10. prosince dům č. 4 v Hybernské ulici.  Jen pár metrů od Prašné brány a Náměstí Republiky stojí palác, ve kterém v předvánočním čase vznikne útulný nákupní prostor, v němž bez ohledu na počasí můžete procházet v teple a suchou nohou. Celý článek

České tenisky z konopí získávají svou oblibu na mezinárodním trhu

Unikátní materiál a české obuvnické řemeslo s tradicí si získává i mezinárodní trh. Značka Bohempia, kterou před dvěma lety založil Tomáš Rohal, právě spustila svou crowdfundingovou kampaň na platformě Kickstarter.com. „Připravit kampaň na Kickstarter je časově náročný proces s velkými nároky na preciznost. Se vstupem na mezinárodní trh jsme se zároveň museli ujistit o kvalitě produktu, spolehlivosti výrobního řetězce Celý článek

Yamamay, Oysho, Boux Avenue. Tři nové brandy spodního prádla na českém trhu

Značka spodního prádla a plavek Yamamay vstoupila s rozšířením obchodního Centra Chodov na český trh. Značka založená v roce 2001 spadá například spolu se značkou kabelek a doplňku Carprisa pod italskou Pianoforte Group. Sortiment značky zahrnuje spodní prádlo, korzety, plavky, noční prádlo a doplňky. Ve světě má celkově Yamamay byla založena roku 2001 a ve světě má 700 poboček, většinu z toho v domovské Itálii. Na českém trhu startuje se dvěma prodejnami – na Chodově a v brněnské Galerii Vaňkovka. Celý článek

Ostrava Fashion Weekend startuje už tento pátek

Moravskoslezská​ ​ metropole​ ​ bude​ ​ ve​ ​ dnech​ ​ 10.​ ​ a​ ​ 12.​ ​ listopadu​ ​ hostit​ ​ 2.​ ​ ročník velkolepého​ ​ módního​ ​ projektu​ ​ Ostrava​ ​ Fashion​ ​ Weekend​ ​ 2017.  V​ ​ Ostravě​ ​ se​ ​ s​ ​ nejnovějšími​ ​ kolekcemi​ ​ představí​ ​ široké​ ​ veřejnosti​ ​ známí​ ​ módní návrháři​ ​ a​ ​ mladé​ ​ designerské​ ​ talenty​ ​ z​ ​ České​ ​ republiky​ ​ i​ ​ zahraničí. Diváci​ ​ budou​ ​ moci​ ​ zhlédnout​ ​ na​ ​ 17​ ​ módních​ ​ show,​ ​ mohou​ ​ se​ ​ těšit​ ​ na Celý článek

Obchodní centrum Igy po revitalizaci znovu otevřeno

V Českých Budějovicích se v pátek pro veřejnost otevřelo rozšířené obchodní centrum Igy, stavba probíhala od letošního dubna. Nově se centrum Igy rozšířilo o třetinu, tedy o zhruba 8.000 metrů čtverečních na celkových 29.000 metrů čtverečních. Obchodů je v něm 120,  parkovacích míst 700 a větší je také gastronomická zóna. Umístěno je v něm též Celý článek

Letošní zimu dominuje pánské módě kůže a červená

Valentino, Versace nebo Dior. Všichni se shodují v jednom. Pánské módě bude na podzim a v zimě jasně dominovat červená. Zásadní kousky šatníku by měli muži pořídit z kůže. Kůže k letošnímu chladnému počasí prostě patří a udává trend zimní módě. Jejich kombinace na molech předvedly světové značky jako Valentino či Versace. Celý článek

Director´s Choice – První výstava na pražské UMPRUM po rekonstrukci

Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze otevírá po třech letech rekonstrukce brány a první návštěvníky přivítá v běžném provozu od 15. listopadu 2017 otevřením první výstavy Director´s Choice – Výběr ze sbírek, kterou bylo možné připravit ze sbírek muzea po převzetí budovy v květnu tohoto roku. Kromě muzea se pro veřejnost otevře i knihovna. Výstava představí mistrovská díla ze všech oborů uměleckého řemesla, užitého umění Celý článek

Firma Engelbert Strauss staví CI-Factory

Společnost pro bezpečnost práce představuje koncept individuální firemní obuvi. Firma Engelbert Strauss začala s výstavbou CI-Factory. Zvláštností nové budovy bude výroba tzv. „skleněné obuvi“. Spolu s robotovou logistikou je společnost schopna vytvořit individuální a značkovou firemní obuv z nejrůznějších komponent. Investiční částka pro stavební projekt se pohybuje v třímístném řádu milionů. S výstavbou továrny na výrobu obuvi vytváří společnost v Německu.  

Celý článek

Retro fotografie módního domu Dior opustily trezor

Ve 42 letech založil Christian Dior vlastní značku. A někdy v té době si vybral dvorního fotografa značky Dior – Marka Shawa. Ten patřil k prvním fotografům módy, kteří začali používat barvy. Nyní, po mnoha letech od doby, kdy byl Dior na svém začátku, se našly ve fotografově trezoru pečlivě uchované fotografie z doby, kdy s módním velikánem spolupracoval. Většina z nich nebyla nikdy zveřejněna. Mark Shaw tak zanechal odkaz Celý článek

Vánoční LEMARKET nabídne lokální tvůrce i autorské značky

Tři dny plné lokálních tvůrců a autorských značek ve dvou patrech pražské Galerie Mánes přinese již tradiční vánoční LEMARKET. Během druhého prosincového víkendu se na tomto moderním tržišti představí více než sto prodejců, což je nejvíce od vzniku akce. V pořadí již osmý LEMARKET s podtitulem „opravdové Vánoce“ přinese výběr lokálních tvůrců a projektů z oblastí móda, módní doplněk, šperk, ilustrace, produkty pro děti, jídlo, kosmetika a dalších. Atmosféru i tentokrát doplní koncerty, taneční vystoupení i DJ´s a o ty nejmenší bude postaráno v dětském koutku.

Celý článek

Módní značky expandují do Česka. Přibývají outlety, butiky i nová jména.

Oděvní maloobchod se letos rozrostl především v nákupních centrech. Nová jména ale přibyla i v ulici luxusu Pařížská nebo na seznamu e-shopů. Expanzi ještě letos plánuje i švédský řetězec H&M, který v Česku působí od roku 2003 a provozuje zde téměř padesátku prodejen. Síť rozšíří o další dvě pobočky. Tento týden zahájí prodej nový obchod ve zrekonstruovaném centru IGY v Českých Budějovicích, v polovině listopadu přivítá první zákazníky pobočka v pražském centru Eden. Současnou prodejnu v obchodním centru Chodov letos řetězec rozšířil o tisíc metrů čtverečních. „Po vlajkové prodejně v Galerii Myslbek jde o největší obchod H&M v Česku,“ řekla LN Dominique Fantaccinová, ředitelka pro střední Evropu. Celý článek

5KV aneb 5 let umění a designu v Kvalitáři

Jaký je vztah mezi současným uměním a designem? Právě této problematice se věnuje výroční výstava Kvalitáře s názvem 5KV, která je k shlédnutí do 22. listopadu tohoto roku. Prostřednictvím více než dvou desítek exponátů od zahraničních i českých autorů se kurátoři zabývají vzájemným ovlivňováním těchto oborů. „Výstava se vztahuje k problematice prostupování umění a designu. Dělena bude do dvou částí; v první budou představena současná Celý článek

Retail Park Most změnil majitele

Investiční fond Focus Estate Fund koupil od společnosti TK Development nákupní park Retail Park Most o celkové rozloze 6 471 m2. Jedná se o třetí investici fondu do komerčních nemovitostí. V portfoliu dříve nakoupených projektů jsou Retail Park Centro Ostrava v České republice a Galeria Sandomierz v Polsku. Pronájem centra Retail Park most zajišťuje společnost Cushman & Wakefield. Celý článek

Designblok odstartoval

Designblok každoročně patří také módě. Letošní ročník, který dnes odstartoval, představí celkem 61 módních návrhářů, značek, designérů šperku a módních doplňků. Na přehlídkovém mole Garden Stage se odehraje 17 módních přehlídek, ve výstavách se představí celkem 46 tvůrců. Přehlídkové molo bude patřit nastupujícím módním designérům z Evropy. V prostoru Garden Stage se představí patnáctka finalistů módní části Celý článek

Revoluce v komunikaci jako příležitost

Vzestup internetu nastolil nové marketingové trendy v maloobchodu a otevřel nové možnosti v komunikaci obchodníků se zákazníky.  Na co slyší český zákazník a jaké jsou hlavní trendy v oblasti péče o zákazníky v módním retailu? „Požadavky Čechů na péči o zákazníky jsou v posledních letech čím dál vyšší, a to díky možnosti okamžitě sdílet zpětnou vazbu přes sociální sítě a interaktivní webové stránky, které stojí v popředí trendů digitální péče o zákazníky. Vnímání značky většinou mnohem více ovlivňuje Celý článek

Značka Converse otevřela svou první prodejnu

Značka Converse slavnostně otevřela svou první prodejnu v Centru Chodov, v jednom z největších obchodních center v Praze. Converse monobrand nabízí široký sortiment od tenisek přes doplňky po oblečení pro ženy, muže i děti. Společnost Converse Inc. se sídlem v Bostonu, Massachusetts je dceřinou společností firmy Celý článek

Kamenné prodejny útočí na e-shopy

Světy nakupování on-line a v kamenných prodejnách se definitivně prolnuly. Poslední důkazy o tom přináší americký Walmart.
Americká značka odhaduje, že do roku 2019 se zisky z e-commerce zvednou až o 40 %. Namísto dalšího rozšiřování své prodejní sítě se Walmart, největší tradiční obchodník na světě, v budoucnu zaměří na přestavbu stávajících prodejen a na investice do propojení

Celý článek

Národní cena za studentský design udělena

Národní cena za studentský design slaví sedmadvacáté výročí. Poprvé byla vyhlášena Design Cabinetem CZ v roce 2008. Letošní ročník vypsaly Design Cabinet CZ, Moravská galerie v Brně a Slovenské centrum dizajnu. Do soutěže se přihlásilo 256 autorů s 231 pracemi z 12 univerzit a vysokých škol a z 16 vyšších odborných škol a středních odborných škol. Studenti předkládali Celý článek

MyWalit otevírá svůj první concept store v Praze

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, zprostředkovala společnosti MyWalit pronájem lukrativní obchodní plochy v Praze v ulici Na Příkopě. Nová prodejna italské značky kvalitních, ručně šitých peněženek, tašek, kabelek a módních doplňků měla grand opening 18. října 2017. Po prodejním stánku MyWalit v obchodním centru Palladium Praha a v nákupní Celý článek

Kolekce i kampaň oděvní značky H&M v hvězdném stylu

Švédský oděvní řetězec H&M oslovil britského návrháře kanadsko-tureckého původu Erdema Moralioglu. Designér známý svou romantickou glamour tvorbou pro známou značku vytvořil dámskou i pánskou kolekci obsahující 87 artiklů převážně oblečení a doplňků. Nejvýraznějšími prvky jsou květinové vzory, lehké materiály a bohaté zdobení. Kolekce bude v Česku dostupná od Celý článek

Společnost C&A i nadále vede v oblasti biobavlny

Společnost C&A je podle zprávy Preferovaná vlákna a srovnání materiálů (Preferred Fibers and Materials Benchmark Report) vypracované neziskovou organizací Textil Exchange v roce 2017 opět na prvním místě jako největší světový uživatel certifikované organické bavlny. V roce 2016 bylo 33 procent bavlněného Celý článek

TextilEco pořádá Týden pro UNICEF

Společnost TextilEco a.s., která se zaměřuje na sběr nepotřebného oblečení, i tento podzim spolupracuje s UNICEF Česká republika na společné kampani. Týden pro UNICEF probíhá od 16. 10. do 21. 10. 2017 ve třech prodejnách Genesis v Praze. Během tohoto týdne věnuje TextilEco a.s. jednu čtvrtinu z každého prodaného Celý článek

Prezident prestižní obuvnické značky navštívil Prahu

Andrea Della Valle, prezident italské obuvnické značky Hogan navštívil u příležitosti otevření
monobrandové prodejny v Praze, na adrese Pařížská 19 pražskou metropoli.
Značka Hogan byla založena v roce 1986 a
je zaměřena na luxusní tenisky, oblíbené světovými  celebritami, které díky  Celý článek

V zahraničí roste obliba českých pracovních oděvů

V zahraničí vzrůstá obliba pracovních oděvů, obuvi a pomůcek vyrobených v Česku. Nasvědčuje tomu mj. fakt, že jejich přední tuzemský výrobce, v Přerově sídlící společnost Ardon Safety, výrazně zvyšuje svůj export. Zatímco v roce 2010 tvořil vývoz 30 procent celkového obratu firmy, tak loni na něj připadla více než polovina tržeb. „Náš export má stále vyšší dynamiku a svým více než půlmiliardovým podílem loni překonal obrat z domácího trhu. Nejrychleji rostoucí destinací je

Celý článek

Dva české e-commerce projekty posilují v zahraničí

Největší středoevropský e-shop s kosmetikou Notino minulý týden oznámil vstup na italský a francouzský trh. Již na jaře příchodem do společnosti Mussler Beauty firma posílila svůj vliv v Německu a posléze se její obchod rozšířil do Belgie, Chorvatska a Nizozemska. Hodnota italského trhu s kosmetikou a produkty péče o tělo se pohybuje okolo 250 miliard korun, francouzského zhruba 330 miliard korun. Loňský obrat společnosti Notino činil 5,9 miliardy korun. Glami, největší módní vyhledávač  Celý článek

Eastpak spouští vlastní e-shop

Eastpak, kultovní značka ze Spojených států, se vrací po více než desetileté odmlce zpět na český trh. S postupným rozšiřováním kamenných prodejen a internetových obchodů, kde jsou ikonické batohy Eastpak k dostání, přichází oficiální český distributor s vlastním e-shopem www.superbatohy.cz, který spustil začátkem října. Značka Eastpak je oblíbená zejména pro své ikonické batohy a jejich hravé barvy, neotřelý design i Celý článek

Karolína Plíšková ambasadorkou značky Hublot

Značka Hublot dnes ve svém pražském butiku představila novou ambasadorku, českou tenistku a současnou světovou trojku Karolínu Plíškovou, čímž opět vyjádřila svou podporu talentovaných žen. Karolína Plíšková se stala členkou rodiny Hublot jako ambasadorka ve své vlasti, konkrétně v Praze, ve městě, v němž v roce 2015 získala jeden ze svých prvních titulů v singlu. Celý článek

NEJVĚTŠÍ ČESKÝ OUTLET OTEVŘE V DUBNU 2018

Nový outlet nedaleko pražského letiště, Prague The Style Outlets, otevře své dveře zákazníkům již 26. dubna 2018. Projekt realizuje druhý nejvýznamnější provozovatel outletových center v Evropě společnost NEINVER, která se specializuje na investice, vývoj a správu nemovitostí. V první fázi nabídne až 115 obchodních jednotek, ve kterých budou zastoupeny lokální i mezinárodní módní značky. Celý projekt, jehož druhá fáze přinese rozšíření až na 190 jednotek, vytvoří Celý článek

AW LAB OTEVÍRÁ PRVNÍ DVA OBCHODY V PRAZE

AW LAB je globálním hráčem na poli urban a sportovního stylu. Síť AW LAB tvoří více jak 200 obchodů, které jsou jednak řízeny přímo nebo fungují jako franšízy a které se nachází v komerčně nejzajímavějších oblastech italských a španělských měst. Po konsolidaci svých pozic na trzích v Itálii a ve Španělsku pokračuje značka v expanzi do dalších zemí Evropy a vstupuje do České republiky. Na začátku října se otevřou dva obchody AW LAB v Praze v nákupních centrech na Černém mostě a Celý článek

Online Exclusive. Speciální kolekce Deichmann pro ty, co nechtějí jít s davem.

Společnost Deichmann přináší speciální novinku. Je jí kolekce Online Exclusive – kolekce, která je dostupná pouze online, v internetovém obchodě Deichmann. V kamenných prodejnách nejsou modely z této kolekce k dostání. Celkově obsahuje kolekce Online Exclusive pro podzim a zimu 2017 zhruba 200 produktů. Při nákupu si však pospěšte, od každého modelu je v kolekci pouze několik kousků (od 10 do 50 kusů), aby vám propůjčila vskutku exkluzivní pocit. Riziko, že na ulici potkáte člověka ve stejné obuvi, je tak opravdu mizivé. Celý článek

Designblok odhalil téma a vizuál 19. ročníku

Pražský mezinárodní festival designu pro svůj 19. ročník vybral téma Jídlo. Na vizuálech letos zachycuje mladé designéry uprostřed velkolepé dortové bitvy. Největší festival designu a módy ve střední Evropě proběhne od 26. – 30. října. Jídlo se jako téma odrazí ve všech výstavních prostorách a bude protínat celou přehlídku. „Jídlo nejenom ve smyslu reálné potravy, ale v širším kontextu smyslových zážitků s ním spojených. Stolování, čas strávený s rodinou a přáteli, jídlo jako spojovatel i zdroj slasti. Potrava pro tělo i srdce,“ vysvětluje ředitelka Designbloku Jana Zielinski. Tematickou výstavou bude osazena střední hala Průmyslového paláce na pražském Výstavišti, Celý článek

X Jewellery – severská perla nově v ČR

Síť multibrandových prodejen MIЯROR ozdobila svého portfolio novou severskou perlou s názvem X Jewellery. Mladá dynamická značka vznikla v Dánsku v roce 2013 jako reakce na intenzivní trend personalizovaných šperků. Jejím základním konceptem jsou šperky skládající se z různých vzájemně spojovatelných dílů, které si každý nositel může zkombinovat do vlastního originálního šperku. Základní spojovatelné díly ve tvaru písmene „C“ jsou vyráběny z odolného gumového materiálu v rozmanitých barevných provedeních. Celý článek

Módním kolekcím vládnou výšivky

A jinak tomu není ani na podzim. Výšivky s přírodními motivy a nášivky v různých stylech jsou pořád jedním z velkých trendů. Pokud jste si nestihli ulovit svůj vyšívaný módní kousek v jarních kolekcích, rozhodně stojí zato nějaký vyzkoušet právě teď!Vyšívané a našívané detaily zdobí nejen oblečení, ale také obuv a kabelky. Nejlépe kontrastují ve spojení s tmavými barvami, a tak je najdeme především na černém anebo tmavě modrém podkladu. Celý článek

Startuje 15. ročník cen Mastercard Obchodník roku

V rámci ocenění Mastercard Obchodník roku 2017 budou již po patnácté vyhlášeni nejlepší obchodníci působící na českém trhu. Současně se zahájením tohoto ročníku je od pondělí 2. října 2017 spuštěno hlasování veřejnosti a zákazníci budou tak moci vybrat svého nejoblíbenějšího obchodníka. Celý článek

Hannah: Do přírody za barevným podzimem

Podzimní dny, ať už je počasí jakékoliv, se nevyplatí jen tak nečinně prosedět doma. Během nich se vám naskytnou v přírodě pohledy, které v jinou roční dobu neuvidíte. Připravte se však na ranní mrazíky nebo nečekaný déšť. Víte, co si sbalit za oblečení, abyste se cítili příjemně? Jednodenní výlety anebo i víkendové cesty v místních horách jsou ideální způsob, jak strávit poslední dny v přírodě předtím, než listí zhnědne a denní teploty se dostanou pod nulu. Podzimní sluníčko už bohužel nemá takovou sílu, proto když se nečekaně zatáhne, vzduch se rázem o několik stupňů ochladí a dostaví se pocit zimy. Při hledání oblečení, ve kterém se budete cítit komfortně, a ještě vám bude slušet, se vyplatí kromě materiálu a jeho vlastností sledovat i detaily. Celý článek

Intimissimi představilo avantgardní kampaň

Síla a osobnost – to jsou klíčová slova, popisující odvážnou a avantgardní kampaň značky Intimissimi #insideandout, jejíž gró jsou plně oblečené ženy propagující značku spodního prádla. To je přítomno, ale není viditelné. Tak trochu revoluční kampaň představuje čtyři úspěšné ženy ve svém oboru: tenistku Anu Ivanović, kulinární autorku a podnikatelku Ellu Mills, herečku Dakotu Johnson a modelku Irinu Shayk, které nafotil neméně úspěšný fotograf Mario Testino. Celý článek

Z nové kolekce Karen Millen

Kolekce AW17 zachycuje podstatu sebevědomé ženy, která prožívá život s energií, drzostí a vášní. Vytváří řešení outfitu, ve kterém má kam jít, může potkávat lidi a plánovat každý okamžik svého života. Promyšlená kolekce zvýrazní siluetu, s temperamentními potisky a okázalými látkami napříč dvěma klíčovými styly: Come Undone a Feminine Grandeur. Celý článek

Veletrh práce JOB FAIR zaměřený na segment módy

Veletrh pracovních příležitostí naplánovalo největší outletové centrum v České republice – Fashion Arena Prague Outlet ve spolupráci s personální agenturou ManpowerGroup a pod záštitou pražského Úřadu práce na 6. – 7. 10. 2017. Veletrh pro zájemce o zaměstnaní v oblasti módy, módního průmyslu se bude v takovém rozsahu konat v naší zemi úplně poprvé. Outletové centrum připravilo první český veletrh práce JOB FAIR zaměřený na segment módy. Cílem tohoto pracovního veletrhu je zajištění kvalifikovaných pracovních sil módním značkám, Celý článek

ARDON zdvojnásobil export ochranných pracovních oděvů 

Společnost ARDON, přední český dodavatel pracovních oděvů, obuvi a pomůcek, posiluje export i pozici na domácím trhu. Zatímco v roce 2010 tvořil vývoz 30 % celkového obratu, loni to byl už téměř dvojnásobek. Celkový obrat v minulém roce přesáhl 1 miliardu korun a meziročně si udržuje desetiprocentní tempo růstu.  Společnost podporuje v Česku nový trend – přibližuje svůj obor do světa módy, ačkoli důraz na funkčnost oděvů zůstává prvořadým cílem. Celý článek

TOUS rozšiřuje svou síť obchodů v České republice

Společnost CBRE  exkluzivně zastupuje španělskou šperkařskou značku TOUS a zajišťuje pro společnost rozšíření sítě prodejen v České republice. TOUS v měsíci září a říjnu tohoto roku otevírá dalších pět obchodů v Ostravě, Plzni a Praze. Zákazníci mohou od září navštívit nové prodejny této značky v obchodních centrech Nová Karolína Ostrava, Avion Ostrava nebo Plaza Plzeň. Firma posílila své působení také v pražském regionu, kde bude prodejna TOUS od října nově dostupná i v OC Chodov a OC Nový Smíchov. Celý článek

Přinášíme kompletní seznam značek, které nabídne nové centrum Chodov

Nové Centrum Chodov otevře po rozsáhlé expanzi své brány zákazníkům 11. října. Již nyní však existuje kompletní seznam značek, jež budou součástí bohatého portfolia. Některé z nich navíc otevřou své prodejny dříve, a to v průběhu září. Celkem své místo najde v centru více než 300 obchodních jednotek z oblasti módy, šperků, bytových doplňků, občerstvení nebo služeb. Některé z nich, např. Zara Home, Oysho, Boux Avenue, Armani Exchange, šperky Thomas Sabo a další, zde dokonce otevřením svém prodejny oslaví vstup na český trh, čímž obohatí tuzemskou nabídku o nové neotřelé koncepty. Celý článek

Značka s.Oliver otevírá obchod ve Freeportu

Outletové centrum Freeport Fashion Outlet otevírá další z prodejen známých značek oblečení a módních doplňků. Nově se mezi  více než sedm desítek obchodů centra zařadí i původně německá značka s.Oliver. Nabídne kvalitní volnočasové oblečení městského stylu. Ve Freeportu se prodejna s.Oliver poprvé představí veřejnosti 23. září u příležitosti takzvaného Late Night Shoppingu, největší nákupní akce roku. Celý článek

Dánská X Jewellery od září také v Česku

Síť multibrandových prodejen MIЯROR ozdobila svého portfolio novou severskou značkou s názvem X Jewellery. Tato mladá dynamická značka vznikla v Dánsku v roce 2013 jako reakce na intenzivní trend personalizovaných šperků. Jejím základním konceptem jsou  šperky skládající se z různých vzájemně spojovatelných dílů, které si každý nositel může  zkombinovat do vlastního originálního šperku. Celý článek

Návrhářské duo E.daniely opět na veletrhu STYL

Značka E.daniely, za kterou se skrývá návrhářské duo Daniela Flejšarová a Eva Janoušková, patří ke stálicím české módy. Na veletrhu STYL v minulosti získala řadu ocenění a letos se sem vrátila s výstavním stánkem i přehlídkou nové kolekce.  Celý článek

Slow fashion v Debut Gallery

V Debut Gallery je 2 týdny exkluzivně k dostání slow fashion kolekce vzniklá ze spolupráce Lenky Vackové a firmy Klatex. Od dnešního dne až do konce srpna 2017 je v Debut Gallery na Malém náměstí k dostání slow fashion kolekce vzniklá ze spolupráce Lenky Vackové a firmy Klatex. Z větší části se jedná o bohatě zdobené onepiece/šaty z recyklovaných materiálů s výšivkami, které byly stvořeny v duchu udržitelné módy, Celý článek

Ikonické lodičky od Manolo Blahnika se vydražily za 150 tisíc

Legendární designér obuvi Manolo Blahnik, který navštívil Prahu v rámci své výstavy The art of Shoes, byl hlavní hvězdou charitativní gala večeře, kterou společně uspořádali časopis Harper’s Bazaar a hotel Four Seasons Prague.  Slavnostní gala večeře se konala v úterý 8. srpna. Hosté měli možnost formou tiché aukce dražit hodnotné předměty. Největší zájem byl o modré  ikonické lodičky, Celý článek

BB Media Consulting zastupuje nově značku Karen Millen

Karen Millen je známá po celém světě pro tvorbu krásně vytvořené módy pro sebevědomé
ženy. Módní značka původem z Velké Británie oslavila v tomto roce 31 let mezinárodních
úspěchů. Oblečení a doplňky značky Karen Millen jsou k dostání v obchodech a
značkových buticích ve více než 60 zemích světa, Celý článek

Pánské krejčovství Galard slaví 6 let a otevírá nový pražský showroom

Zakázkové krejčovství Galard dokazuje, že česká krejčovina a oděvní odvětví vůbec se vzpamatovává z krize a trh s kvalitním oblečením kontinuálně sílí. Galard se sídlem v Brně se původně zaměřoval na šití košil na míru. Díky vysoké poptávce rozšířil své služby o tvorbu obleků na míru, později o rámové boty a doplňky. Letos slaví výročí 6 let od založení a v červnu slavnostně otevírá svůj nový showroom v Petrské ulici v Praze 1. Celý článek

ZOOT.cz získal druhé místo v Global E-commerce Awards 2017

V rámci APEK E-commerce Awards, které v říjnu 2016 již třetím rokem pořádala Asociace pro elektronickou komerci, byl vyhlášen nejvíce inovativní a originální internetový obchod. Vítěze určila odborná porota složená z členů předsednictva a výkonného ředitele APEK. ZOOT, jako reprezentant dynamicky rostoucího on-line segmentu prodeje oblečení, byl díky svému vítězství jako jediný zástupce České republiky vyslán do španělské Barcelony na Global E-commerce Summit  ucházet se o European E-commerce Awards a obsadil zde druhé místo. Celý článek

SizeID, řešení pro snadný výběr velikosti

Se službou SizeID už e-shopům s oblečením a obuví neutečou žádní zákazníci! Od začátku června totiž mají všechny obchody fungující na platformě Shoptet a Eshop-rychle možnost SizeID,  řešení pro snadný výběr velikosti, jednoduše využívat.  SizeID dokáže pomoci nejen koncovému spotřebiteli, ale hlavně on-line obchodníkům specializujícím se na módu. Tento moderní obchodní nástroj zpracovávající tisíce velikostních tabulek od nejrůznějších výrobců dokáže s velkou spolehlivostí doporučit velikost a vytrhnout tak e-shopům nejeden trn z paty. Celý článek

VAN GRAAF představil nové trendy pro podzim/zimu 2017/2018

Inspirujte se aktuálními módními směry. Pro dámy se na scénu dostává objemná vlna, široké dlouhé pletené kabátky, příjemně jemná hrubá pletenina či klasické norské svetry. Kombinace s ležérními jogg kalhotami a vzdušnými plizovanými sukněmi přináší mnoho variant pro kreativní outfity. I v pánské módě se vlna a hrubá pletenina objevují v mnoha variantách. Obleky, saka, bundy a pulovry překvapují rozmanitostí, od neformálních po elegantní, od business po moderní. Celý článek

Humanic postupně zmodernizuje prodejny

Humanic postupně zmodernizuje prodejny

Prodejce obuvi Humanic v rámci zkvalitňování služeb zákazníkům rekonstruuje od roku 2015 své prodejny po celé ČR. Na začátku března se modernizace  dočkaly prodejny v Teplicích a Mladé Boleslavi.  Zrekonstruované prodejny nabízejí zákazníkům vyšší komfort nakupování a moderní prostředí, ve kterém co nejlépe vyniknou aktuální trendy sezóny. Na prodejnách zákazníci naleznou zbrusu nové značky OMG! a Kate Gray. Celý článek

Značka Palmers expandovala na český trh

Společnost CBRE zastupuje společnost Palmers během jejího vstupu na další trhy střední a východní Evropy. Rakouská textilní značka Palmers, která nabízí kvalitní spodní prádlo a plavky pro ženy i muže, je známá převážně v západní Evropě. Palmers si jako vstupní destinaci pro expanzi na český trh vybrala lokalitu v centru Prahy. Celý článek

Společnost KiK má za sebou úspěšných 10 let na českém trhu

Společnost KiK textil a Non Food spol. s. r. o. v loňském roce vykázala při tržbách 2,9 mld. Kč čistý zisk 264 milionů Kč. Ke konci roku 2016 provozovala společnost 191 poboček a zaměstnávala více než 1 200 pracovníků. Za loňský rok společnost KiK obnovila 22 prodejen a 6 nově otevřela, a to ve Vrchlabí, Olomouci, Zábřehu na Moravě, Brandýsu nad Labem – Staré Boleslavi, Liberci a Mělníku. Celý článek

Batohy Eastpak se vrací na český trh

Eastpak je americká lifestylová značka založena v Bostonu, specializující se především na batohy, tašky a cestovní zavazadla. Společnost začínala v roce 1952 výrobou batohů a tašek pro americkou armádu. Jednoho dne si syn zakladatele společnosti všiml, že armádní batohy nosí i někteří studenti do školy. Přesvědčil tehdy svého otce, aby produkoval i výrobky určené pro nevojenské využití, a tak se Eastpak roku 1976 zaměřil také na spotřebitelský trh. V České republice byla značka více než deset let nedostupná, nyní se ale opět vrací. Celý článek

Pražské krejčovství vsadilo na věrné vykreslení barev v kabinkách 

Philips Lighting navrhl a dodal pro luxusní dámské krejčovství Popper v centru Prahy detailně promyšlené osvětlení. Jedinečnost osvětlení vyniká především ve zkušební kabince. V ní lze prostým přepínáním vypínače věrně nasimulovat jasné denní světlo, intimní večerní atmosféru nebo příjemné domácí světlo. Model si tak zákaznice mohou vyzkoušet v podmínkách odpovídajících prostředí, kam budou nový model nejčastěji nosit. Správně zvolené světlo má pozitivní vliv i na nákupní chování. Hlavní příčinou vrácení oblečení bývá fakt, že zakoupené zboží doma vypadá jinak než v kabince obchodu. Celý článek

Freeport Fashion Outlet: tržby v 2016 stouply na 1,7 miliardy

Nákupní centrum Freeport Fashion Outlet se sídlem v Hatích na Znojemsku pokračovalo také v loňském roce ve svém růstu. Tržby celého centra, ve kterém si zákazníci mohou vybrat z více než 250 světových módních značek v 75 obchodech, meziročně narostly přes 13 % na 1,7 miliardy korun.

Celkový počet návštěvníků dosáhl v uplynulém roce kolem 1,9 milionů a ve srovnání s předcházejícím obdobím se zvýšil o přibližně 7 %. Celý článek

Důvěra Čechů v tuzemskou ekonomiku roste

6 z 10 Čechů hodnotí současnou ekonomickou situaci České republiky pozitivně, což je nárůst oproti loňskému roku, kdy si to myslela pouze polovina populace. Kromě toho Češi lépe hodnotí i osobní finanční situaci a mají větší sklon k navyšování výdajů. Ukázal to výzkum agentury IPSOS, realizovaný v květnu 2017. Celý článek

Nájemné na trhu komerčních nemovitostí roste

Přes 350 000 čtverečných metrů nových kancelářských ploch má do konce roku 2018 přibýt na území Prahy. Tato nová nabídka administrativních prostor by však neměla způsobit snižování nájemného, právě naopak. Podle analýzy mezinárodní poradenské společnosti BNP Paribas Real Estate výše nájemného roste napříč všemi segmenty díky silné poptávce nájemců a pozitivním ekonomickým výhledům. Celý článek

V Centru Černý Most vystaví šaty vyrobené z plastů, jež vyplavilo moře

V úterý 30. května startuje Evropský týden udržitelného rozvoje, do kterého se zapojí i Centrum Černý Most. V sobotu 3. června nabídne svým návštěvníkům speciální program na téma udržitelnosti, jenž zahrne například výstavu ekologické kolekce H&M, výrobu hraček, líčení bio kosmetikou, workshop, jak nosit klobouky a mnoho dalšího. Celý článek

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v České republice

Společnost PayPal oznámila rozšíření svého programu ochrany prodejců v České republice. Tento program chrání prodejce, pokud jim přijde neautorizovaná platba (například z účtu, kterého se zmocnil hacker) nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. Celý článek

Outletové centrum Freeport změnilo logo. Inspiraci našlo v secesi

Outletové centrum Freeport Fashion Outlet provedlo po 13 letech rebranding loga a zároveň přepracovalo své webové stránky. Novou tváří centra se stala rakouská topmodelka Larissa Marolt, která má pomoci zvýšit povědomí o Freeportu u našich jižních sousedů. V letošním roce také pro své zákazníky otevírá nové obchody se značkovým oblečením. „K modernizaci loga jsme přistoupili, aby odpovídalo současným vizuálním trendům i poslání naší společnosti. Původní logo s námi bylo od otevření našeho centra v roce 2003,“ vysvětlila Anna Karásková, marketingová manažerka centra Freeport Fashion Outlet. Celý článek

Centrum Chodov podpoří mladé návrháře

Centrum Chodov podpoří mladé návrháře prostřednictvím originální reality show The Way. Tomu nejlepšímu poskytne nejen finanční podporu 1 000 000 korun k nastartování vlastní značky, ale především možnost prezentace své kolekce v takzvané Designer GalleryTM, jež bude součástí nové části centra. Celý článek

V prvním čtvrtletí dominoval maloobchod s 63% podílem celkových investic do nemovitostí

Společnost CBRE zaznamenala výrazně rostoucí zájem ze strany investorů o kancelářský, maloobchodní a industriální sektor s nárůstem poptávky po dalších nemovitostech, jako jsou hotely a byty. V prvním čtvrtletí jednoznačně dominoval maloobchodní sektor s celkovým objemem investic 900 mil EUR. Následoval kancelářský trh, který dosáhl 20 % podílu celkových tržních investic. Celý článek

Pražské luxusní krejčovství využívá unikátní technologii Philips Lighting

Philips Lighting, celosvětový lídr v osvětlení, navrhl a dodal pro luxusní dámské krejčovství Popper detailně promyšlené osvětlení. Salon se v těchto dnech otevřel v centru Prahy. Jedinečnost osvětlení vyniká především ve zkušební kabince. V ní lze prostým přepínáním vypínače věrně nasimulovat jasné denní světlo, intimní večerní atmosféru nebo příjemné domácí světlo. Model si tak zákaznice mohou vyzkoušet v podmínkách odpovídajících prostředí, kam budou nový model nejčastěji nosit. Celý článek

Pětina Čechů nakupuje online každý týden

Pětina uživatelů internetu v České republice nakupuje online alespoň jednou týdně. Nejčastěji končí Čechům v nákupních košících oblečení a obuv, poté elektronika následovaná vstupenkami na kulturní nebo sportovní akce. Celý článek

OC Forum Nová Karolina slaví páté narozeniny

Páté výročí od svého otevření tento měsíc připomíná Obchodní a zábavní centrum Forum Nová Karolina v centru Ostravy. Oslavy se ponesou ve velkorysém stylu: už 10. března zde začíná interaktivní instalace postav superhrdinů filmů, her nebo komiksů z dílny studií Marvel a Disney – AVENGERS. Celý článek