Veletrhy – ohlédnutí

Panorama Berlin, Německo

„Navzdory obtížné sezoně v maloobchodě a mírnému poklesu počtu návštěvníků byla nálada mezi vystavovateli a návštěvníky stále pozitivní,“ shrnul poslední ročník ředitel veletrhu Jörg Wichmann.

Na letní sezonu 2019 byla představena celá řada nových značek. Dobře navštěvované prostory komunity v příslušných sálech, kde návštěvníci a vystavovatelé živě působí, ukázaly, že Panorama Berlin je ústředním místem pro inspiraci a vzájemnou výměnu mezi průmyslem.

V síti RETAIL SOLUTIONS strávili návštěvníci tři dny učení o nejnovějších digitálních aplikacích pro módní průmysl.

Zvláště krátké informativní klíčové poznámky různých poskytovatelů v této oblasti byly přijaty s velkým zájmem. Také gastronomické koncepce vyvinuté speciálně pro módní obchod, které tu byly odprezentovány, se setkaly s velkým zájmem.

„Je pro nás velmi důležité, abychom inspirovali návštěvníky a vytvořili atmosféru, která vyzývá k výměně nápadů a inspiraci pro novou sezonu. A to se nám podařilo!“, uzavřel spokojeně Jörg Wichmann.

Veletrh PITTI IMMAGINE BIMBO, Florencie, Itálie

Malá ochutnávka trendů pro aktuální sezonu pro ty nejmenší – italský veletrh toho nabídl opravdu hodně!

Veletrh Tendence, Frankfurt, Německo

Individualita, udržitelnost, kreativita – to byla tři základní hesla pro trendy na oblíbeném veletrhu Tendence 2018. Nechyběl ani smysl pro humor, óda na přírodu (ptactvo všeho druhu a moře dominovaly), návrat k černobílé, nepostradatelné lesklé materiály a načechrané látky, které jsou pro tento rok opravdu trendy.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 7-8.2018…

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *