Online obchod jednoduše pro kohokoliv

Webnode je již deset let na celém světě synonymem profesionálních webů zdarma. Nyní představil další generaci svých e-shopů, která obchodníkům a podnikajícím nadšencům přinese nové možnosti, jak si bez technických znalostí pořídit a vést profesionální e-shop.

Tvůrci editoru i šablon si navíc vzali za cíl představit kromě produktů také autentický lidský příběh, který za malými podnikateli většinou stojí.

Spuštěním nové e-shopové platformy, která doplnila již redesignovanou webovou platformu, tak Webnode potvrdil svou pozici světové špičky.

Vše na míru

Moderní a designově čisté šablony jsou navržené tak, aby si každý provozovatel e-shopu dokázal okamžitě vybrat tu nejvhodnější. Všechny respektují současné trendy a splňují přísné technologické nároky na přístupnost a responzivitu (zobrazení v mobilních zařízeních, pozn. red.). Obojí je zachováno i ve chvíli, kdy si uživatel šablonu upraví – například změní fotografie, umístění prvků, barevnost nebo použité fonty. Specialisté z Webnode promítli do šablon nejnovější poznatky z oboru user-experience, takže je velice snadná nejen stavba e-shopu, ale také jeho správa a pochopitelně nakupování na něm.

Zlaté české hlavičky

Filozofie „e-shopů s příběhem“ je v šablonách všudypřítomná s příjemnou samozřejmostí. Šablony v zájmu přehlednosti a uživatelského prožitku už v základu minimalizují potřebný počet informací a jsou připraveny spíše na menší počet prezentovaných produktů. Webnode počítá i s takovým detailem, jako jsou přiměřené požadavky na kvalitu vlastních fotografií, kdy autenticitu staví na první místo. Nadstandardní prostor věnovaný prezentaci firmy jako takové naopak navádí obchodníka k tomu, aby seznámil zákazníka nejen se svým osobním příběhem, ale třeba také s filozofií značky. „Jen v České republice jsou desetitisíce šikovných lidí, kteří se rozhodli dělat to, co je naplňuje. Začali prodávat rukodělné výrobky, výsledky svých řemeslných či kulinářských schopností, vymysleli něco unikátního anebo dovážejí produkty, kterým perfektně rozumí, a dokážou svým zákazníkům předávat úžasné know-how. To je přesně ten typ podnikatelů, pro které jsme druhou generaci e-shopů připravovali,” zmiňuje Ondřej Kratěna, CEO Webnode.

Platba na jakýkoliv způsob

V technologickém řešení předvedl Webnode svou největší sílu – schopnost spojit sofistikované řešení s jednoduchým ovládáním. Administrační funkce e-shopů 2.0 mají nezbytné minimum uživatelských prvků a lze je pohodlně ovládat z mobilních zařízení. Z PC i smartphonu tak není problém kontrolovat a spravovat objednávky či analyzovat návštěvnost. Stejně jednoduše lze v editoru obsluhovat portfolio produktů včetně cenotvorby. Produkty je navíc možné snadno importovat z předchozí verze editoru. V rámci plateb v ČR pak Webnode nabídne všechny hlavní platební metody, jako jsou platba kartou, dobírka, bankovní převod, PayPal a další.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 5-6.2018…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *