Ohlédnutí za veletrhy

Heimtextil

Více flexibility, více individuality, více inovací. Ti, kteří hledali trendy a inovace na letošním ročníku Heimtextil, našli to, co hledali na mnoha úrovních.

Téměř 3000 mezinárodních vystavovatelů představilo ve Frankfurtu nejnovější styly, barvy a návrhy textilních interiérů. Důraz se kladl především na řešení udržitelného stylu nábytku. Leitmotivem veletrhu se stal slogan „THE FUTURE IS URBAN“.

Vystavovatelé působivě „zhmotnili“ filozofii, že lidé by se měli cítit dobře nejen doma, ale i v zaměstnání. Všemocný a oblíbený Hygge styl byl zastoupen harmonicky vyladěnými barvami i stylem. Na více informací o posledních trendech se můžete těšit v dalším čísle FR.

Expo Riva Schuh

Podnikání, vytváření sítí, sociální sítě a nové projekty. To byla hlavní témata 89. ročníku oblíbeného veletrhu obuvi a doplňků. Nové trendy ve světové výrobě obuvi společně se systémovým vývojem, který je stále flexibilnější a více automatizovaný na Západě, a nápady, které se stále častěji zaměřují na místní trhy v Asii, byly hlavními ukazateli pro vystavovatele. K těm z Bulharska a České republiky se připojily i společnosti z Číny, Indie a Brazílie spolu s nabídkami od italských a evropských značek. Letos poprvé byla zastoupena i Paraguay.

Panorama Berlin

11. ročník Panorama Berlin, nazvaný Shaping Identities, skončil s velmi pozitivním výsledkem. Zhruba 800 značek představilo ve výstavních prostorách Messe Berlin kolekce pro sezonu podzim/zima 2018/2019. Velký počet návštěvníků od prvního dne, plné uličky výstavních hal i dobrá nálada se nesly všemi dny veletrhu. Velký úspěch zaznamenala nová hala XOOM orientovaná na udržitelnou módu, Fashion Tech Arena, která poskytovala digitální služby, i podsekce veletrhu „Kvalitní oděvy a řemeslné zboží“, kterou spoluprodukovala společnost Selvedge Run.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 1-2.2018…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *