Když se obchod promění v jeviště

Kombinace retailu, eventu a rentu místo jasně ohraničeného profilu, to je lifestylový obchod pro muže typu „concept store“ Strictly Herrmann ve Vídni. Prostor lze kdykoliv podle libosti vyklidit a přestavět. Malý nápojový bar s posezením rozšiřuje akční prostor.

Před několika dny tu po tři večery našel zázemí pro svou barmanskou show rum značky Havana Club. Barový pult s vybavením již v obchodě byl, stačilo přivést nápoje a majitelka mohla pozvat své stálé zákazníky na večerní setkání.

Nový gastromodul, díky kterému bylo možno akci uskutečnit bez větší námahy, je jen jedním krokem na cestě, na kterou se před rokem vydala maloobchodnice Claudia Rauhofer. Konec cesty je otevřený. Hybridní koncept jejího „concept storu“ je založen na dalším rozvoji.

Jak již název napovídá, je Strictly Herrmann „concept storem“ pro muže. Rauhofer: „Od jisté doby si concept store říkají skoro všichni. U nás je k dispozici pečlivě organizovaný, výrazný výběr střižený na míru muži, který si potrpí na styl: hezké hodinky, výjimečné džíny, retro elektrokolo, jemný gin, knihy, umění, lifestyle, parfémy, móda.“ Variabilita sortimentu je v podstatě neomezená, ceny se pohybují od střední úrovně až po high-end. „Když se mužům něco líbí, nedívají se na cenu“, hovoří na základě své zkušenosti Rauhofer, která svému konceptu říká „slow fashion“.

Eventy

Dovnitř smějí samozřejmě i ženy, stejně jako turisté a hosté hotelu odnaproti. Aby náhodní návštěvníci a příležitostní zákazníci měli pocit, že jsou jim dveře otevřené a že si mohou prostor uvolněně vychutnat, byl nyní u vchodu zřízen malý bar. Ten umožní vytvoření programu zaměřeného na eventy.

Bar představuje jednoduchá dřevěná kostka, obklopená barovými stolky s osmi ochutnávkovými místy a pohodlnými koženými křesly, na která se mohou natáhnout návštěvníci s notebookem a chytrým telefonem. Aby se odlišila od pouličních prodejců „nechutné a předražené“ kávy v sousedství, nechala Rauhofer vytvořit v pražírně kávy vlastní kávovou směs Strictly Herrmann. Pochopitelně se podávají i jiné nápoje. Čas a příslušné úřady rozhodnou o rozšíření baru o jídelní modul.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 1-2.2018…

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *