Akademie stylu a módy otevírá dveře do módního světa

Pokud potřebujete povýšit svůj styl, získat profesionální podporu v módním průmyslu nebo zatím přešlapujete ve dveřích módy a váháte, zda je vůbec otevřít, doporučujeme vám nasát know-how těch nejlepších v oboru. Třeba zrovna v Akademii stylu a módy.

Když před deseti lety zakládala stylistka a módní redaktorka Klára Klempířová Módní Ordinaci, reagovala tak na potřeby žen, se kterými se setkávala. Jak získat styl, sebevědomí, práci nebo životní balanc? Na tyto otázky jim přinášela odpovědi a společně hledaly krásu nejen v šatníku, ale i pod povrchem věcí.

Poté vznikla Akademie stylu a módy – coby prodloužená paže Klářina úspěšného projektu. „Cítila jsem, že potřebuji platformu pro komunikaci nejen s klienty, ale i profesionály a firmami. Celé je to o vzdělávání a osvětě v oblasti módy a image. Radíme jednotlivcům, ale i firmám s korporátním image, etiketou a vystupováním, učíme začínající profesionály v módním byznysu a předáváme jim letité zkušenosti i informace o trendech, které se ještě ani neohřály v Paříži,“ líčí náplň Akademie Klára Klempířová.

Že nejde o prázdná slova, deklaruje její vlastní kariéra i jména spolupracovníků Akademie, mezi které patří přední módní historička Jana Máchalová, Milada Karasová – zakladatelka Czechoslovak Models – nebo známý kouč interpersonální a firemní komunikace Róbert Oberta. Akademie stylu a módy nabízí řadu seminářů na aktuální témata, které vedou zkušení odborníci. Právě módní semináře Jany Máchalové, které jsou v její vlastní režii pouze dvakrát do roka, nachází v Akademii nový prostor pro další zájemce z řad profesionálů.

Mít vkus nestačí

Jak Klára říká, měla štěstí, že mohla v oděvním oboru pracovat ve všech jeho oblastech, ať už jako švadlena, návrhářka, modelka, redaktorka, stylistka nebo konzultantka. I díky své téměř třicetileté praxi vytváří image známým osobnostem, píše o módě, fotí fashion stories, stará se o image podniků a podnikatelů. „Móda je velmi proměnlivá a obchody jsou přeplněné zbožím. Lidé se potřebují zorientovat. To mě přivedlo na myšlenku otevřít školu, ve které budeme analyzovat situaci a učit orientaci v oboru. Mít jen přirozený vkus totiž nestačí. Potřebujete znát detaily a nuance, chápat, jak fungují módní trendy a co se od vás očekává. Akademie poskytuje návody jak pro veřejnost, tak pro budoucí odborníky,“ říká.

Firemní kultura a image zaměstnanců je stěžejní

Jedním z odvětví Akademie stylu a módy je lektorské zaměření na firmy, ať už se jedná o školení prodavačů v buticích, jejich prezentaci zboží i vlastní vystupování a vzhled nebo o definici firemního image.

„Je potřeba si uvědomit, jak důležitá je firemní kultura a image zaměstnanců. První dojem je klíčový, tak proč neudělat z dobrého perfektní? Nároky klientů rostou, konkurence je nesmírná a úspěch každého, kdo rozjíždí byznys, si žádá nové podněty. To, jak se ve firmě oblékáte, v jakém prostředí pracujete, jak komunikujete se zákazníky i mezi sebou, vás může významně podpořit na cestě vzhůru,“ uzavírá Klára Klempířová.

 

Pokračování článku a mnoho dalšího naleznete v aktuálním Fashion Retail 1-2.2018…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *